niedziela, 15 listopada 2015

Znowu jestem :) fioletowo :D

Hej Kobietki :)

Dłuuuuuugo mnie tu nie było :( Mam nadzieję, że jeszcze troszkę o mnie pamiętacie. Moja nieobecność spowodowana była brakiem czasu i ogromem pracy - jak to w sezonie wiosennym i letnim. Dużo makijaży, chrzcin, imprez, wesel, ślubów - w tym także mój ;) Nie miałam głowy do pisania postów. Ale już jestem i wracam do wykonywania makijaży na bloga. Mam nadzieje, że ten zapał, który ostatnio złapałam nie minie mi znowu dość szybko ;)










Dzisiaj chciałam Wam pokazać makijaż, który może być idealny na Andrzejkową imprezę. Jak i również na zbliżający się wielkimi krokami Sylwester lub też zaczynające się od stycznia studniówki.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć :) A ja zobaczę co tam u Was!! Trzeba nadrobić zaległości :)






Lubicie makijaże z podkreśloną dolną powieką na kolorowo??
Dajcie koniecznie znać co sądzicie :)
Pozdrawiam serdecznie, a.

12 komentarzy:

  1. Cod ,miod i orzeszki!! Make up megasny,dla brunetki jak ta lala ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow!! Piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że znowu jesteś. Z przyjemnością będę czytała Twoje nowe posty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Może i długo Cię nie było ale wybaczam gdyż jak zawsze czarujesz pięknym makijażem :-)
    Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny makijaż, zwłaszcza szminka ci pasuje :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczy śliczne, nie wspominam nawet o makijażu;) Zdolniacha
    keep-your-power.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje gratulacje :) A makijaż przepiękny. Uwielbiam Twoje prace. Na pewno się wybiorę do Ciebie na makijaż, mieszkamy w tym samym mieście <3 :*

    OdpowiedzUsuń