niedziela, 22 listopada 2015

Warsztaty makijażu z Magdą Pieczonką!!

Hej :)

Za mną dzień pełen wrażeń. Miałam dzisiaj okazję uczestniczyć w profesjonalnych warsztatach makijażu dziennego i wieczorowego prowadzonym przez wspaniałą Magdę Pieczonkę <3 Spotkanie odbyło się w moim mieście w Zgorzelcu w restauracji Miódmaliny.
Jestem mega szczęśliwa, że postanowiłam pójść na te warsztaty. Makijażystka Magda jak i modelka Natalia Siwiec okazały się być bardzo miłymi, wesołymi i ciepłymi osobami. A ja spędziłam prawie 6 inspirujących godzin w miłym towarzystwie, przyglądając się różnym technikom makijażu, poznając nowe produkty jak i pędzle do makijażu. Do domu wróciłam bogatsza o nowe doświadczenia oraz wiedzę, którą z pewnością wykorzystam w praktyce. Oczywiście warsztaty zakończyły się wręczeniem certyfikatu, z którego niesamowicie się cieszę. Powiem Wam, że pierwszy raz miałam przyjemność uczestniczenia w takich warsztatach, ponieważ jestem samoukiem i dlatego mam wielki niedosyt :) Już planuję kolejne szkolenie/warsztaty, ale tym razem na wyjeździe i po nowym roku, ale o tym innym razem, choć nie mogę się już doczekać <3
A teraz zapraszam na obejrzenie kilku zdjęć (niestety jakość nie powala, bo robione kalkulatorem ;))

















Pozdrawiam, a.


16 komentarzy:

  1. Świetna przygoda! Podziwiam pracę Magdy już od jakiegoś czasu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale piękności :) na początku myślałam, ze to wlasnie Natalia i nie weidzialam czy sie myle:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ale fajnie, zazdroszczę <3 A jakie szkolenie następne masz w planach??

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie warsztaty to fajna sprawa, świetny makijaż!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ekstra ;-) Madzia jest super :))

    OdpowiedzUsuń
  6. ale Ci zazdroszczę też bym chciał kiedyś uczestniczyć w takich warsztatach:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała przygoda! Bardzo chętnie wzięłabym udział w takich warsztatach, tym bardziej, że chętnie oglądam filmiki na YouTube z makijażami pani Magdy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęściara ! Magda ma niesamowity talent !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, super! Pani Magda jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. MERRY CHRISTMAS 2015

    http://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. O jej ale zazdroszczę Ci tyc warsztatów! Sama bardzo chcę się na nie wybrac;))) super sprawa! Magda tworzy niesamowite makijaże;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wkrótce będzie w Londynie i myśl o tych warsztatach nie może mnie opuścić.

    OdpowiedzUsuń