poniedziałek, 18 maja 2015

Kilka porad dla przyszłych Panien Młodych i nie tylko ;)

Witam wszystkich.

Dzisiejszy post do moich klientek i dziewczyn, kobiet, które wybierają się do makijażystki przed jakimś większym wydarzeniem.
Właśnie zaczął się sezon ślubny, więc i makijaży jest więcej, dlatego też Drogie Panie ogromna prośba do Was! Jeśli umawiacie się do mnie na makijaż (bądź jakiejś innej makijażystki) to proszę zadbajcie o swoją cerę. Ponieważ przychodząc do mnie z przesuszoną, zaczerwienioną buźką od razu po solarium, której łuszczy się mocno skóra, nie ułatwiacie mi pracy. Na makijaż przeznaczam ok. godzinę, więc też nie mamy czasu, aby robić wtedy peelingi czy zmywać makijaż, w którym też się zdarza, że przychodzicie. Dzień ślubu to właściwie jeden z najważniejszych dni w naszym życiu, dlatego też warto się do niego przygotować i nie robić wszystkiego na ostatnią chwilę, bo możemy się niemiło rozczarować, a tego w tak szczególnym dniu byśmy nie chciały.Wiem, że nie  każdy ma idealną skórę twarzy, ale naprawdę dużo możecie zdziałać same aby makijaż był idealny, trwalszy i promienny. Jeśli jesteście właśnie przed ślubem, imprezą urodzinową czy jakim kolwiek większym ważnym wyjściem to proszę raz jeszcze dbajcie o swoją cerę, aby wyglądać po prostu ładnie w ten wyjątkowy dzień, na wypoczętą i promienną. Wystarczy, że dostosujecie się do kilku moich porad, a wtedy to makijaż będzie małym dodatkiem do tego aby wyglądać idealnie!! J




1.Po pierwsze i najważniejsze!! POSTARAĆ SIĘ WYSPAĆ !! Jeśli śpicie 3 godziny to nie będziecie wyglądać na wypoczętą. Brak wypoczynku zawsze odbija się na naszym wyglądzie, zwłaszcza na oczach.
2.Odpuśćcie sobie solarium na tydzień przed imprezą, skóra jest wtedy zaczerwieniona podrażniona! Wtedy makijaż słabiej się trzyma, a użyte perfumy mogą wejść w reakcję alergiczną
3.Nie używajcie samoopalacza, grozi plamami, ciężko zatuszować je makijażem.
4.Róbcie codziennie demakijaż (więcej o pielęgnacji tutaj)
5.Dzień przed wielkim wyjściem PEELING twarzy i dekoltu następnie krem nawilżający! (oczywiście wcześniej też 1-2 razy w tygodniu!) Peeling wygładzi cerę i  pozbawi ją martwego naskórka (podkreślone suche skórki, bleee :/ )
6.Odpuśćcie sobie również zabieg oczyszczania twarzy dzień przed czy w tym samym dniu!!!!! – chyba nie chcemy aby skóra była zaczerwieniona i napuchnięta….
7.Nie przychodźcie na makijaż w makijażu!! Po pierwsze zmywanie skraca nam czas na dopieszczenie makijażu, po drugie skóra jest już zmęczona nakładaniem, zmywaniem i ponownym nakładaniem wielu produktów!!

Moja rada dla posiadaczek tłustej lub mieszanej cery: miejcie zawsze przy sobie bibułki matujące, ja polecam Inglot lub Artdeco. W ten sposób pozbędziecie się nadmiaru sebum w strefie T nie uszkadzając makijażu. Dokładanie kolejnej warstwy pudru bez użycia bibułki odpada, zamiast efektu zmatowienia zrobicie sobie efekt "ciasta" na czole ;)







Jeśli macie jakieś pytania piszcie w komentarzu lub na fb ;)
Zapraszam do rezerwowania terminów na makijaż ślubny :)
Pozdrawiam, a.







9 komentarzy:

  1. Super post!! Bardzo przydatny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja makijażystka nic mi nawet nie powiedziała przy próbnym makijażu, czy coś mam zrobić z cerą, czego unikać itp...
    Dobrze, że trafiłam na ten post, do ślubu pozostały dwa tygodnie... A mam dość problematyczną cerę. Świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post i bardzo pomocny;)!Bardzo ciekawy blog;)! ! Na moim blogu modowym pojawił się nowy post: http://kingefashion.com/pink-dress-with-myfair-shop/- zapraszam serdecznie na bloga ;)! Będę zaglądać tutaj częściej i dodaję do obserwowanych. Buziaki, Kingefashion

    OdpowiedzUsuń
  4. dobre rady:) podstawowe i najważniejsze rzeczy;) pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy makijaż - cudowny! Zupełnie w moim guście :)
    Pozdrawiam :*
    www.annakolaskamakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie piszesz! Zapraszam na mojego bloga. :) http://aleksandra-lajfstail.blogspot.com/

    Obserwuje i liczę na to samo. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne rady, warto skorzystać nie tylko przy makijażu ślubnym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to w ogóle nie rozumiem jak na zrobienie makijażu można przyjść w makijażu :D. Zawsze dziwiłam się takim pannom ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tego nie rozumiem ;) Ale zdarza się i to dość często :O ;)

      Usuń