czwartek, 12 marca 2015

Makijaż z paletą Zoeva Smoky Palette!!


Witam serdecznie. Jakiś czas mnie tu nie było - brak czasu, chęci, weny i pogody na pisanie postów i robienie zdjęć. W końcu zabieram się za nadrobienie blogowych zaległości. Najpierw post, później zobaczę co u Was ;) Dzisiaj makijaż wykonany paletą Zoeva Smoky. Uwielbiam ją. Zapewne jak większość z Was, więc chyba nie muszę pisać jak mi się spisuje ;) Kiedy robię makijaż klientkom są tymi cieniami zachwycone, większość makijaży studniówkowych i karnawałowych robiłam właśnie tą paletką. Moja dzisiejsza propozycja makijażu to przydymione oko i jasne usta. Na zdjęciu niestety nie widać tak jak na żywo przepięknego fioletu na dolnej powiece, którego zmieszałam z cieniem o nazwie Searching (metaliczny, szampański kolor), ale musicie uwierzyć mi na słowo, że wygląda cudnie.
















Jak Wam się podoba? Będzie mi bardzo milo poznać Waszą opinię ;)
Pozdrawiam :)


10 komentarzy:

  1. pięknie. ten fiolet trochę faktycznie zginął, ale widać go oczami wyobraźni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ świetnie wyglądasz w tym makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że i Ciebie dopadło coś w rodzaju zimowej niemocy, także cieszę się, że wracasz. Bardzo lubię takie zmysłowe makijaże oczu, nadają bardzo kobiecego charakteru, a w fioletach już dawno przepadłam, więc jak dla mnie bomba ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięęękny :D I podzielam zachwyty nad paletą Smoky, jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie!! Uwielbiam Twoje makijaże <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny makijaż..Nie wiem dlaczego ale inne paletki Zoeva mnie tak nie kuszą jak skusiła Naturally Yours :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mnie kuszą paletki Zoeva:)
    Makijaż rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń