czwartek, 13 listopada 2014

Makijaż Andrzejkowy!!!


Cześć!!


Już niebawem Andrzejki więc dzisiaj mam dla Was makijaż idealny na imprezę Andrzejkową i nie tylko :) Makijaż Andrzejkowy według mnie to kwesta gustu. Jedni wolą stonowany delikatny makijaż lub klasyczny wieczorowy np (smoky), inni zaś bardziej szalony, kolorowy, błyszczący. Moja dzisiejsza propozycja to fiolety z odrobiną błysku i czarną krechą na linii rzęs. Makijaż idealny dla posiadaczek zielonych oczu.










Mam nadzieję, że makijaż przypadł Wam do gustu. A Wy macie już plan na swój makijaż Andrzejkowy?? :)




13 komentarzy:

  1. Piękny makijaż, fiolet bardzo pasuje Ci do koloru tęczówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejkuuu!!! Nie mogę sie napatrzeć na Twoje makijaże <3 Cuda tworzysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. planu nie mam, ale na pewno coś się wymyśli :) Twój makijaż jest zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie tylko zielonych oczu;) do Twoich brązowych też pięknie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  5. Jako fanka zdecydowanych makijaży na co dzień planuję coś bardzo na bogato, także bez sztucznych rzęs i brokatu się chyba nie obędzie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię fiolety

    _______________________
    fashion nowości listopadowe na
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię fiolety. ostatnio się z nimi przeprosiłam, bo dawno nie używałam, a przecież tak je uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Absolutnie cudownie zmalowane oczko Kochana ! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie dobrane kolory, tez muszę coś z fioletami pokombinować:)

    http://roxandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. znakomicie :) nic dodac nic ujac

    OdpowiedzUsuń