poniedziałek, 13 października 2014

Usta w kolorze wina...

Wiosną i latem na ustach gościła soczysta pomarańcz. Niestety już po wakacjach i czas na bardziej stonowane i eleganckie kolory. Najmodniejszym kolorem ust sezonu jesień-zima 2014/2015 jest kolor wina :D Przepiękny, kobiecy kolor, który doda trochę drapieżności. Dlatego też dzisiaj przychodzę do Was z taką propozycją makijażu. Rzęsy pomalowane delikatnie tuszem, na linii wodnej cielista kredka, aby optycznie powiększyć oko. Usta w kolorze wina i mocno podkreślone policzki ;) A Wam podobają się usta w takim kolorze??





Fot. bartoszluka.com



P.S Zapraszam do lajkowania mojej strony na fb, pozdrawiam :)

15 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam usta w ciemniejszych kolorach ;-) Ogromna zaleta jesiennego makijażu! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta rozświetlona twarz :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wyglądasz. Pasuje Ci taka pomadka i ten koczek :) Świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie bardzo podobają się takie soczyste usta ale ja sama jeszcze nie znalazłam dla siebie idealnego odcienia. We wszystkich, które miałam do tej pory wydaje mi się, że wyglądam staro:-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj może zmieszać dwa odcienie, może akurat coś się spodoba ;)

      Usuń
  5. Super wyszło!

    Masz taką kolorystykę, że chyba wszystko Ci pasuje. (Też bym tak chciała).

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak! Ten trend bardzo nam przypadł do gustu, ten makijaż jest dowodem na to, że wygląda bardzo elegancko i nieco tajemniczo :) A co jest nałożone na twarz, że jest ona tak pięknie świetlista?
    Pozdrawiamy
    AIM STYLE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład Rimmel Wake Me Up i boski róż Mary Kay Shy Blush <3

      Usuń
  7. Piękny kolor, mnie niestety nie pasują takie usta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne znalazł by się jakiś piękny odcień, który by podpasował :)

      Usuń
  8. Makijaż bardzo pasuje do Twojego typu urody. Bardzo mi się podobasz w takim wydaniu!
    http://nataliamakeupblog.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń