czwartek, 16 października 2014

Szmaragdowe spojrzenie...

Hej :)

Kolejny najmodniejszy makijaż na jesień 2014 to smoky eye w kolorze ciemnego szmaragdu. Doskonała propozycja dla fanek, które lubią mocno podkreślone oko. Makijaż bardzo kobiecy, elegancki, hipnotyzujący... Bardzo prosty w wykonaniu. Użyte tylko 3 cienie.
Jeśli chcecie zobaczyć jak go wykonałam to zapraszam dalej...









KROK 1:

Na całą powiekę dolną i górną nałożyłam bazę pod cienie z Artdeco.













KROK 2:

Tutaj również na dolną i górną powiekę nałożyłam szmaragdowy cień z Inglota #340













KROK 3:

Granice roztarłam brązowym cieniem - Inglot #329













KROK 4:

Czarną kredką Inglot podkreśliłam linię wodną.














KROK 5:

Następnie na środek górnej powieki nałożyłam złoty cień  Sunkissed 001.













KROK 6:

Na koniec wytuszowałam rzęsy i dokleiłam połówki sztucznych rzęs.














Na policzki nałozylam róż z Mary Kay Shy Blush, usta pozostawiam naturalne.



Fot. bartoszluka.com

Lubicie takie kolory na powiekach? Co myślicie? Dajcie znać w komentarzach :)

Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. Faktycznie jest całkiem prosty do wykonania,choć cała sztuka polega na dokładnym roztarciu cieni. Uwielbiam wszelkiego rodzaju "dymki" na powiekach, także te delikatniejsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny makijaż - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie Agatko! Przeslicznie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nie ma makijażu w którym wyglądała byś źle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie złoty punkt zmienił wszystko, świetne zagranie :) Preferuje ciemniejsze makijaze i ten jest jak najbardziej w moim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie całość wygląda :) w szczególności cień Sunkissed 001 :)

    OdpowiedzUsuń