niedziela, 5 października 2014

Soczysta morela z granatową kreską...


Hej. 


Długo mnie tu nie było, powiało poważną nudą... Mam nadzieję, że jeszcze mnie pamiętacie ?? ;) 
Jesień już pełną parą (choć akurat dzisiaj pogoda jest świetna) to ja jeszcze nie dopuszczam do siebie tej myśli, że to już, że tak szybko zleciało lato, że będzie coraz ciemniej i zimniej :( Dlatego też u mnie jeszcze dzisiaj makijaż bardziej letni niż jesienny ;) Soczysta morela z ciemno niebieską kreską. Dość ciekawe połączenie kolorów, które mi bardzo przypadło do gustu. Makijaż wykonałam na jednej z moich klientek, która wybierała się na wesele. Przepięknie podkreśli brązową tęczówkę ;) Ja zapewne jeszcze nie raz powrócę do tego makijażu <3 A Wy co sądzicie??




TWARZ: podkład Rimmel Wake Me Up #400, korektor NYX HD Photogenic Concealer CW05, puder Kryolan Anti-Shine Powder, róż Sleek Life's Peach 922, brwi - cienie inglot.
OCZY: cienie Sleek Oh So Special, Miyo 34,35, tusz do rzęs Maybelline Collosal Volum Express, linia wodna - cielista kredka kryolan.
USTA: błyszczyk Revlon Super Lustrous #170 Coral Reff.







Dajcie znać w komentarzach czy podoba się Wam taki zestaw kolorków :)

Zapraszam Was serdecznie do lajkowania mojej strony na fb, będzie mi bardzo miło :* ;)

A ja lecę nadrabiać zaległości na Waszych blogach :) 

Pozdrawiam, a  :*

13 komentarzy:

  1. Mi też ciężko pogodzić się z myślą, że lato już minęło, ale pocieszam się drobnymi przyjemnościami typu grzane winko wieczorem :-)
    Jeśli chodzi o makijaż to świetnie sprawdzi się jako alternatywa dla makijażu dziennego, te kolory nie są aż tak rażące, jednak stanowią pewną odmianę dla beżów i brązów :-) Super !

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie się prezentuje, na co dzień jak znalazł:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wooow dawno u Ciebie nie byłam!
    Makijaż prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega!! Wygląda nieziemsko :) i chyba łatwy w wykonaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak można Cię zapomnieć ? taką ślicznotę ? :) pięknie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba :-) luię takie połączenia, makijaż idealny :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba <3 Szkoda, że lato odeszło...nie przepadam za chłodnymi dniami :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje makijaże są zawsze perfekcyjne! i ta piękna symetria twarzy!
    Obłędny makeup! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna propozycja,podoba mi się to połączenie kolorów:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Ty jesteś śliczna :D jeszcze potrafisz stworzyć tak piękne makijaże zazdroszczę :P
    Dziękuję za odwiedziny zapraszam ponownie ;)
    Ps. Polubiłam Twój fb zapraszam również do polubienia mojego będzie mi niezmiernie miło ;)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny makijaż, bardzo Ci pasuje!
    świetnie się prezentujesz!

    pozdrawiam. ;*
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się.

    I Twoje brwi także!

    OdpowiedzUsuń