środa, 20 sierpnia 2014

Przydymione oko ;)

Hej!

Dziś makijaż, który jest łatwy w wykonaniu. Głównie polega na dobrym roztarciu cieni.  Potrzebne są zaledwie 3 kolory cieni - szary, brązowy i cielisty. Przyda się również czarna kredka i pomadka w jakimś jasnym kolorze ;) Ja oczywiście dokleiłam sztuczne rzęsy, ale można pominąć ten krok. makijaż dość ciemny, na pewno wieczorowy, choć ostatnio spotkałam się z odważną Panną Młodą, która zażyczyła sobie taki makijaż na ślub - wyglądała przepięknie. 







Na cała powiekę nałożyłam bazę. Oko obrysowałam czarną kredką, następnie na górną i dolną powiekę nałożyłam szary cień i roztarłam wraz z czarną kredką. Granice szarego cienia roztarłam brązem. Pod łuk brwiowy nałożyłam cielisty cień. Wytuszowałam i dokleiłam sztuczne rzęsy.




Na policzki nałożyłam róż i rozświetlacz. Usta pozostawiłam delikatne.




Dajcie znać jak Wam się podoba ;)

A Wy lubicie takie makijaże???

24 komentarze:

  1. makijaz jest cudowny! W dodatku Twój kolor oczu "rozpieszcza go", dopełniając jego wyrazistość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne przystąpiono oko pięknie

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekny. bardzo mi się podoba :) Sama bym sie tak pomalowała na swój ślub :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny makijaż! Ja nie umiem zrobić takiego delikatnego przydymionego oka, zawsze wychodzi mi za mocno.. Moze patrząc na ten makijaż dam radę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasz radę!!! Zamiast czarnego to użyj kolorek szary, tu akurat Inglot 376 :)

      Usuń
  5. zdradź proszę co to za pomadka, bo wygląda cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Catrice Celtica c01 pinkadoxa - pięknie pachnie i nawilża ;) :D

      Usuń
  6. Cudo!! ♥ Piękny makijaż i piękna Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześlicznie zmalowałaś oczko ! jesteś piękna ! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne to twoje oczko <3 Slicznie wygladasz :)
    <3

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny, fajny efekt lekkiego przydymienia oka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż !! idealnie wygląda przy brązowych oczach :) do szarych lub zielonych też będzie pasował?
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ;)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  11. piekne oczko cudowny dymek a Ty w nim uroczo wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny makijaz! nie moge sie na niego napatrzec

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekny! Ale masz czekoladowe patrzałki. Cudnie podbija kolor tęczówki. No cud, miód:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz śliczne oczęta;) Kochana zapraszam Cię na moją nową stronę . Oraz zachęcam do wpisania się w Newsletter . Link do stronki u mnie na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak robisz brwi ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na co dzień maluję cieniami, czasami henna.

      Usuń