czwartek, 3 lipca 2014

Smoky z zielonym akcentem!

Hej!!!!

To znowu ja :D z makijażem na imprezę lub sesję ;) Ciemny, czarny z zielonym akcentem. Makijaż jest mocny, ale mam nadzieje, że zachęci Was do eksperymentów, bo zapewne częściej malujecie się delikatnie, a warto zobaczyć jak się wygląda w ciemnym make'upie - może akurat się spodoba i będziecie bardziej odważne przy wieczornym wyjściu ;) Jeśli zielony Wam nie odpowiada możecie zastąpić go każdym innym kolorem, który lubicie i w którym się dobrze czujecie. Taki makijaż na pewno będzie wyglądał spektakularnie przy jasnych włosach :D Dla lepszego efektu dokleiłam bardzo długie rzęsy. Moim zdaniem makijaż wieczorowy musi być wykończony sztucznymi rzęsami, (chyba, że swoje macie gęste i długie) ponieważ wtedy makijaż wygląda na skończony, pełny i dopracowany. Zapraszam do oglądania zdjęć i komentowania!! :)





Na twarzy mam podkład Revlon Photoready 006-Medium Beige, puder z Kryolan Anti-Shine Powder i róż Astor SKINMATCH Blush. Brwi mam pomalowane cieniami z Inglota.
Jako bazę pod cienie użyłam czarny cień, kremowo - żelowy z Maybelline, Color Tatoo.
Kolory, które użyłam do makijażu oka to cienie z paletek Sleek - Bad Girl i Ultra MattsV1.
Na rzęsy tusz z Maybelline Collosal Volum Express i do tego sztuczne rzęsy Ardell - Lacies black.










Fot.bartoszluka.com

A Wy lubicie takie ciemne makijaże? Dobrze się w takich czujecie? Dajcie znać co myślicie :)
Pozdrawiam :)





12 komentarzy:

  1. alllle rzęsika, piękne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Bardzo lubię oczy w ciemnych kolorach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny, pasuje Ci bardzo :) ja wole bardziej delikatne ale bardzo podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tobie to na pewno taki makijaż pasuje, mi chyba też ale od czasu do czasu lubię zmalować go sobie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. sam wykonuje takie połączenia :D super

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubié ciemne makijaze :)
    cudnie wygládasz! makijaz boski <3 <3 jestes tak piékná kobietá ze az milo patrzec :)
    pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie!!! Piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jako taki akcent zieleń wyjątkowo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń