sobota, 26 lipca 2014

Podkład matujacy - Mary Kay Time Wise Liquid Foundation

Cześć :) 

Dziś o jednym z moich ulubionych podkładów. Jest to matujący podkład w płynie Mary Kay Time Wise Liquid Foundation do skóry tłustej i mieszanej. Na początku nie byłam przekonana do tego podkładu, (nie bardzo przepadam za tą firmą, choć niektóre produkty mają naprawdę niezłe), ale po dłuższym stosowaniu zmieniłam zdanie. Póki co to mój faworyt...



Ja posiadam odcień Beige 8, który najbardziej pasuje do mojej karnacji. Latem kiedy jestem mocniej opalona to nawet jest troszkę za jasny. Z tego co mi wiadomo gama kolorystyczna jest dość szeroka. Podkład ma chyba 10 odcieni, 6 dla cery mieszanej i tłustej i 4 dla cery suchej i normalnej. Nie jest łatwo dobrać sobie kolor podkładu patrząc na zdjęcia w katalogu dlatego najlepiej skontaktować się z konsultantką i sprawdzić kolorek na własnej skórze. 



Bardzo ładnie kryje, wyrównuje koloryt naszej cery i przede wszystkim dobrze matuje. Nie wchodzi w zmarszczki, nie podkreśla suchych skórek na mojej twarzy, nie podkreśla niedoskonałości. Nie ściera się w ciągu dnia i nie tworzy plam na cerze. Dla bardziej trwałego efektu nakładam puder Anti-Shine Powder z Kryolanu.




Podkład kosztuje ok 72 zł za 29 ml - tak 29, a nie 30 ml...(?) dziwne. Trochę dużo jak za te 29 ml, ale jest bardzo wydajny. Mi starcza na około ponad pół roku!!! Do ostatniej kropli go zużywam ;) Ostatnio przeglądając internet zauważyłam, że można go dostać taniej na allegro ok. 50-60 zł z przesyłką!

Podsumowując - jestem zadowolona z tego podkładu. Jest trwały i działa tak jak powinien. Sprawdza się u mnie zarówno na dzień jak i na jakieś większe wyjścia. Myślę, że posiadaczki cery tłustej lub mieszanej będą z niego zadowolone, choć jak wiadomo nie wszystko pasuje każdemu.

A Wy macie/miałyście ten podkład? Używacie/używałyście?? Jakie jest Wasze zdanie??

8 komentarzy:

  1. Nie mial ho jeszcze ale lubie dobre i trwałe podkłady

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam w ogóle styczności z tą firmą i trochę jestem zdziwiona tak wysoką ceną. Za te pieniądze wolałabym kupić coś bardziej sprawdzonego typu Kryolan.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam, ale cena trochę duża :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Mary Kay nie znam w ogóle , nie miałam okazji używać kosmetyków tej marki :/ dobrze, że u Ciebie się sprawdza i jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam go, ogólnie nie znam produktów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałyśmy jeszcze tego podkładu, bo jest dość trudno dostępny, ale może się uda. Magda co jakiś czas zmienia podkłady, nie ma tego jedynego, ale ma swój ulubiony typ: lekki, nawilżający, delikatnie ujednolicający cerę, nie robiący efektu maski, w tym momencie padło na podkład Sephora, a Alicja jest wierna od dłuższego czasu podkładowi Dior, Diorskin :)
    Pozdrawiamy
    AIM STYLE

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się niestety nie sprawdził :/ wolę jeszcze bardziej kryjące ;)
    http://nataliamakeupblog.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń