środa, 9 lipca 2014

Makijaż dzienny w wieczorowy: step by step!!


Cześć!


Czasami zdarza mi się zmieniać makijaż z dziennego na wieczorowy, na szybko, kiedy mam jakieś wyjście wieczorem, a nie mam czasu lub ochoty aby zrobić pełny makijaż od nowa. ;) Moje dzienne makijaże ograniczają się raczej do czarnej kreski, a na tej podstawie możemy łatwo stworzyć makijaż wieczorowy. Jestem ciekawa czy Wam zdarza się zmieniać swój dzienny makijaż, czy raczej zmywacie i malujecie się od nowa. Jeśli chcecie zobaczyć jak łatwo to zrobić to zapraszam na makijaż krok po kroku :)





KROK 1: Zaczęłam od białej kredki z NYXa jako bazy, roztarłam ją palcem na całej powiece, a następnie nałożyłam jasny cień z Inglota #353 na całą górną powiekę.











KROK 2: Puchatym pędzelkiem nakładam w załamaniu piękny, delikatny beżyk z brązowym akcentem - kawa z mlekiem ;) Inglot #337.












KROK 3: Teraz podkreślam dolną powiekę fioletowym cieniem z potrójnych cieni od Sensique #3-134.













KROK 4: Czarnym eyelinerem z Kryolanu na górnej powiece namalowałam cieniutką kreskę, a na linię wodną nałożyłam cielistą kredkę również z Kryolanu - Kajal. 












KROK 5: Piątym i ostatnim krokiem w makijażu dziennym oka to wytuszowanie rzęs górnych i dolnych.



















Na policzki nakładam delikatny róż, usta podkreślam błyszczykiem i gotowe!!
Tak oto prezentuje się makijaż dzienny w całości:






Teraz możemy zmienić go w ciemniejszy, odpowiedni na wieczór :)




KROK 1: Aby przyciemnić makijaż sięgnęłam po czarny cień z paletki Sleek - Bad Girl. Nałożyłam go w zewnętrznym kąciku na kreskę, powiekę i w załamanie i zaczęłam rozcierać w kierunku wewnętrznego kącika.
KROK 2:  Następnie rozjaśniam wewnętrzny kącik perłowym jasnym cieniem również z paletki Sleek, łącząc go z czarnym.

KROK 3: Na koniec doklejam połówki sztucznych rzęs i przeciągam jeszcze raz rzęsy tuszem. I gotowe!







I jak podoba się?? Dajcie znać czy w ten sposób zmieniacie swoje makijaże :)
Pozdrawiam, a.













22 komentarze:

  1. cudowny efekt, a brwi to już całkowita profeska!
    gratuuluje! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no szczerze mówiąc bardzo podoba mi się ta przemiana tego makijażu w ten wieczorowy :D !

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny delikatny makijaz do Twoich brązowych oczu - IDEALNIE !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. perfekcja :-) i bardzo fajny trik :-) mój makijaż to też zazwyczaj kreska, ale wolę wtedy dorzucić ciemniejszy kolor na usta niż majstrować przy cieniach - przynajmniej w ciepłe dni, bo wieczorem nowo nałożone cienie nie chcą mi się tak ładnie blendować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie!!! Uwielbiam Twoje makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosta przeróbka, a efekt jest niesamowity! :) Można nosić rano i wieczorem bez jakiś większych poprawek :) Podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna przemiana ;)
    Agato a jaki proponujesz makijaż na wesele do jasnożółtej kiecki?:) Ratuj, bo wesele w sobote a ja kompletnie nie mam pomysłu na makijaż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do takiej sukienki to wiele makijaży by pasowało, smoky lub klasyczna kreska... Dużo zależy od Twojej urody, w czym dobrze wyglądasz i w jakim makijażu lepiej się czujesz.

      Usuń
  8. Przepiękny, chyba się zainspiruję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny efekt, Zawsze myje i nakładam nowy makijaż, ale chyba czas to zmienic:)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiéknie <3 jestem zachwycona :) masz taki talent <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny makijaż :)
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny! lubię połączenie dwóch kresek w innych barwach!


    ps. a u mnie? METALICZNE MOKASYNY - MUST HAVE SEZONU

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też mam ostatnio jazde na kolory na dolnej powiece : ]

    OdpowiedzUsuń
  14. amazing post, love it<3
    Maybe want follow each other? if yes, just follow me and i follow you back :)
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny makijaż <3 bardzo ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  16. wow,dzienna wersja delikatna i idealna, podkreslona kreska na dolnej powiece, natomiast przemiana zaskakujaca :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak Ty to robisz, że każdy Twój makijaż jest tak perfekcyjny? Chciałybyśmy umieć go tak robić, jednak my mamy swoje sprawdzone codzienne makijaże i w zasadzie bez względu na okazję wyglądamy tak samo - do znudzenia, dobrze, że chociaż pomadki do ust w różnych kolorach nas ratują :)
    Pozdrawiamy
    AIM STYLE

    OdpowiedzUsuń