sobota, 19 lipca 2014

Make up "no make up" - delikatny makijaż dla każdej z nas!


Cześć!


Dzisiaj coś dla fanek bardzo delikatnego makijażu. Makijaż make up "no make up" to taki, który jest praktycznie nie widoczny, ale jednak jest ;) Wiele kobiet uwielbia takie makijaże, ja również. Tak wygląda zazwyczaj mój dzienny makijaż. Od czasu do czasu (jeśli mam czas i ochotę) dodaję czarną lub niebieską kreskę na górnej powiece. Makijaż ten jest bardzo prosty, szybki i delikatny, który wykona każda z Was z łatwością.




TWARZ: podkład Mary Kay Time Wise Beige 8, puder Kryolan Anti-Shine Powder, róż Astor SkinMatch Blush, brwi - cienie inglot.
OCZY: tusz do rzęs Maybelline Collosal Volum Express, linia wodna - cielista kredka kryolan.
USTA: pomadka Catrice Celtica C01 Pinkadoxa.





A Wasz makijaż na co dzień jak wygląda ??

13 komentarzy:

  1. nie podkreślam brwi ani dolnych rzęs, reszta podobnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie bez dwóch zdań

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny i naturalny.
    U mnie jak brak czau bo sie spieszę to : podkład puder brwi i rzęsy do tego róż i błyszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne brwi!
    Ja czasem lubię być sobie taka naturalna, a umalowana :) Takie makijaże pokazują że nawet małą ilością kosmetyków można wyciągnąć z siebie piękno :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobasz w takim wydaniu. Mój dzienny makijaż wygląda podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Perfekcyjny makijaż! Mój wygląda całkiem podobnie, delikatnie i świeżo ;-)
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. idealnie! swiezo i naturalnie

    ps. Kochana nie uzywaj tyle pfotoshopa. jest sliczna dziewczyna masz sliczna buzie, a dzieki zybtniej obrobce wychodzi troche sztucznie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie! U mnie przede wszystkim muszą być podkreślone brwi, rzęsy i policzki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny. coraz częściej preferuję takie makijaże.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż :) idealny na co dzień !
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie Ci w tym makijażu ;))
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń