wtorek, 24 czerwca 2014

W roli głównej - LIMONKA!!

Hej!

Mamy w końcu lato! Pogoda póki co jeszcze nie dopisuje, ale mam nadzieję, że już niedługo się to zmieni. Zaczyna się sezon urlopowy i pewnie większość z Was przebywając na urlopie np. nad morzem nie maluje się za mocno lub w ogóle na dzień ponieważ jest gorąco. Dlatego dzisiejszy makijaż pasuje w sam raz na wieczorny spacer po molo ;) lub imprezę na plaży ;). W odcieniu soczystej zieleni, która orzeźwi i ugasi pragnienie po upalnym dniu ;) 






Na policzki nałożyłam tylko róż z Mary Kay, który przepięknie wygląda w świetle dziennym.
Na ustach mam pomadkę w odcieniu delikatnego różu.










Użyte kosmetyki:

- podkład Rimmel Wake Me Up,
korektor NYX  HD Photogenic Concealer CW05,
- puder KRYOLAN Dermacolor light Setting Powder matt M2,
- róż - Mary Kay Shy Blush ,
- brwi - cienie INGLOT,
- baza pod cienie - Artdeco,
- cienie - My Secret #518, inglot #353 #329,
- tusz - Maybelline Collosal Volum Express,
- pomadka Catrice #210 Pinkadilly Circus.


Co sądzicie o makijażu?? Wybieracie się gdzieś w tym roku na wczasy? Macie już jakieś plany??
Pozdrawiam, a.



15 komentarzy:

  1. jak zawsze estetycznie i ładnie wykonany makijaż :)) a poza tym to obłędnie Ci pasuje ta zieleń, Pięknotko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny makijaz <3 <3
    Boskie oczko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż, bardzo podoba mi się kolor cienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz piękne oczy i to one są tu największą ozdobą :-)
    Ja już niestety po urlopie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam limonkę na oku :D Idealny orzezwiający makijaz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna ta limonka, właśnie mam ochotę na jakiś jasny, zielony cień, ale chyba pójdę w miętę.
    Myślę, że byłaś już o to pytana, ale nie mogę się powstrzymać... To Twoje naturalne rzęsy ? Stosujesz może jakąś ekstra odżywkę do nich ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie to mam swoje długie rzęsy, ale tutaj mam jeszcze doklejone połówki, aby efekt był jeszcze lepszy. Jeśli chodzi o odżywkę to stosuję z Regenerum (jak sobie przypomnę) ;)

      Usuń
    2. W takim razie jestem pod wrażeniem sposobu w jaki je przykleiłaś, są niewidoczne :-)

      Usuń
  7. limonka dobra rzecz ;)
    przepadam za limonkowym kolorkiem w makijażach :)
    bardzo ładnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny makijaż, taki orzeźwiający :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny makijaż, mega inspiracja, na pewno skusimy się na taki latem <3
    Pozdrawiamy
    AiM STYLE

    OdpowiedzUsuń
  10. pieknie wyglada, idelany na lato :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż idealny na wakacje! Ja niestety jeszcze nie mam zaplanowanego urlopu. Zawsze wszystko robię na spontanie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Uważam że taki makijaż idealnie pasuje do brunetek <3 Chyba pobawię się też tymi kolorami i zastosuję do najbliższej sesji :) A wracając do Ciebie, wyglądasz pięknie w takim makijażu! :)

    OdpowiedzUsuń