niedziela, 8 czerwca 2014

Błękit - niebieski makijaż na wiosnę/lato!!

Cześć!

Makijaż, który dzisiaj przygotowałam to jeden z najgorętszych trendów w makijażu sezonu wiosna/lato 2014. Makijaż w odcieniach niebieskich. Prosty, w całości wykonany paletą cieni Lenka Kosmetik. Raczej nie nada się na dzień (chyba, że lubicie mocno podkreślone oko w takich kolorach), natomiast na wieczorną imprezę w czasie urlopu lub do sesji zdjęciowej będzie super. Na policzki nałożyłam róż w odcieniu brzoskwiniowym, ponieważ gdybym nałożyła w odcieniu różowym mogło by być za bardzo cukierkowo. Usta podkreśliłam błyszczykiem w odcieniu delikatnego pomarańczu, ale niestety na zdjęciu nie widać tego efektu. Na koniec dokleiłam sztuczne rzęsy. Jak Wam się podoba?? Lubicie takie odcienie w swoim makijażu??










Użyte kosmetyki:

- podkład Rimmel Wake Me Up,
korektor NYX  HD Photogenic Concealer CW05,
- puder KRYOLAN Dermacolor light Setting Powder matt M2,
- róż - Sleek Life's a Peach 922,
- brwi - cienie INGLOT,
- baza pod cienie - Artdeco,
- cienie - paleta cieni Lenka Kosmetik
- tusz - Maybelline Collosal Volum Express,
- błyszczyk  Revlon Lipgloos #170 Coral Reef.



Pozdrawiam :)

20 komentarzy:

  1. od razu kojarzy mi się z nadmorskim klimatem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ Ci w im ładnie <3 super makijaż!!!! piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, wiosennie... Ja się trochę boję błękitów na oczach :( Ale w tej wersji bardzo elegancko to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  4. ehs niebieski nie dla mnie niestety.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki piękny i taki lekki! Mrau ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny makijaż, wspaniale rozblendowany

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nadal mam za mało odwagi, ale brwi są idealne!

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne masz oczka! świetny makijaż i cudne rzęsy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny błękit masz na oczkach:)Makijaż pierwsza klasa!!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny makijaż, piękne zdjęcia! ja niestety z niebieskimi oczami bym wyglądała co najmniej dziwnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie wyglądasz w tym kolorze ☺

    OdpowiedzUsuń