wtorek, 13 maja 2014

Makijaż ślubny.


Hej :)


Sezon ślubny ruszył pełną parą... Dlatego też dzisiejszy makijaż właśnie na taką okazję lub po prostu na co dzień jak ktoś lubi taki makeup.
Makijaż bardzo delikatny, matowy, który pasuje do każdego koloru oka. Cała powieka pokryta jasnym, cielistym cieniem, a kącik zewnętrzny lekko przyciemniony brązem. Na linię wodną nałożyłam cielistą kredkę i dokleiłam połówki sztucznych rzęs. Można dodać jakiś kolorowy akcent, np. fiolet na dolną powiekę i mocno ją rozetrzeć bądź jak lubicie błysk na oku to delikatny brokat w wewnętrznym kąciku lub zamienić cielisty cień na jakiś z delikatnym połyskiem.










A Wy wolałybyście (lub jaki miałyście) delikatny czy mocniejszy makijaż na swój ślub?? A może coś z kolorem??




17 komentarzy:

  1. Ja na swój ślub 9 lat temu zdecydowałam się na bardzo podobny makijaż. Chciałam aby to było coś ponadczasowego i aby makijaż nie odwracał uwagi od sukni. Wtedy także nie kombinowałam tak z makijażem jak teraz także chciałam po prostu wyglądać świeżo,promiennie i z klasą. Udało się. Po latach patrząc na zdjęcia nie żałuję swojego wyboru:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie wygląda, na prawdę fajnie :)
    niby nic tam na tej powiece nie ma aczkolwiek coś się wyłania z zewnętrznego kącika :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja na swoim miałam bardzo delikatniutki, dziś pewnie bym bardziej zaszalała , Twoja propozycja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż, ja na swoim ślubie miałam mocniejszy makijaż oka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. subtelny, dokładnie taki jak powinien być makijaż ślubny

    OdpowiedzUsuń
  6. piekny <3 masz oczko cudowne wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jest piekny! i starannie wykonany brawo!

    OdpowiedzUsuń
  8. idealnie dopracowany, piękny, ale dla mnie bardziej na co dzień niż na ślub, wolałabym coś trochę mocniejszego :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. a i zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu u mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny make up <3 bardzo w moim stylu, super:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo piękny i delikatny makijaż!
    Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny makijaż! świeży i delikatny :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    www.veronikaisaddicted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny! :) Ja miałam róż z fioletem, ogółem mocny :) ale ja takie lubię:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Makijaż po prostu perfekcyjny, cudo! <3
    Pozdrawiamy
    Alicja i Magda - AiM STYLE

    OdpowiedzUsuń