środa, 28 maja 2014

ASTOR EYE ARTIST - Eye Shadow Palette 120 Smokey Brown

Heloł :)

Dzisiejszy makijaż wykonany w całości małą paletką  ASTOR EYE ARTIST - Eye Shadow Palette 120 Smokey Brown, którą kiedyś dostałam w prezencie i całkowicie o niej zapomniałam. Paletka ta składa się z pięciu pięknych, lekkich i aksamitnych cieni. Mają w sobie delikatne drobinki, które na powiece dają przepiękny metaliczny efekt, kolory w świetle niesamowicie się mienią. Pigmentacja jest dość mocna, dobrze się trzymają i świetnie rozprowadzają. Makijaż jak najbardziej ślubny ( jeśli lubicie bardziej błyszczące makijaże niż matowe) lub jak kto woli/lubi na dzień. Oczywiście jak zawsze dla lepszego efektu dokleiłam sztuczne rzęsy ;)









Użyte kosmetyki:

- podkład Rimmel Wake Me Up,
korektor NYX  HD Photogenic Concealer CW05 ,
- puder KRYOLAN Dermacolor light Setting Powder matt M2,
- róż Instanin Houndstooth - The Balm,
- brwi aqua brow - Make Up For Ever,
- paleta cieni - ASTOR EYE ARTIST - Eye Shadow Palette 120 Smokey Brown
- tusz - Maybelline Collosal Volum Express,
- pomadka Dior Serum De Rouge #355.


I jak podoba Wam się makijaż?? 
Macie tę paletkę? Co o niej sądzicie? Jestem ciekawa Waszej opinii.
Pozdrawiam :)







18 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem, po raz kolejny świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny;) lekko przydymiony;) super, lubię takie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cud miód. Lubie takie bardziej blyszczace propozycje mimo, ze na codzien wybieram jednak częściej te matowe

    OdpowiedzUsuń
  4. Ladny, delikatny- idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ladny makijaz:) dla mnie podklad wake me up jest za ciemny:(

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny makijaż! chciałabym malować tak jak ty!

    OdpowiedzUsuń
  7. <3 PRZEPIĘKNIE !!!!!!!!!! <3 najładniejsza, najcudowniejsza, najzdolniejsza... naj, naj, naj :)
    - Cześka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny; ) dokładnie idealny ślubny. ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam!Efekt końcowy piękny!
    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale Ty masz piękne brwi! I w ogóle buźkę też :DD

    OdpowiedzUsuń