niedziela, 6 kwietnia 2014

Pin Up w mojej wersji - niebieskości, bo czemu by nie ?? ;)


Witam was!


Tak jak w tytule dzisiaj przygotowałam dla was makijaż inspirowany Pin Up Girl lecz trochę w innej odsłonie :) Niebieska kreska i delikatne usta. Makijaż oka bardzo prosty, wykonany tylko eyelinerem z Inglota . Nadający się na ciepłe wiosenne i letnie dni. Kolorek oczywiście pięknie podbije brązową tęczówkę. Dla lepszego efektu dokleiłam połówki sztucznych rzęs. Kreska w zależności od upodobań może być grubsza, cieńsza, dłuższa, krótsza... Uwielbiam niebieską kreskę na oku w słoneczne dni. A Wy lubicie kolorowe kreski na oczach?? Malujecie często? :)













Mam nadzieję, że któraś z Was wykorzysta moją propozycję, by odbić troszkę od klasycznej czarnej kreski i czerwonych ust ;)

P.S. Pieprzyk oczywiście domalowany ;)



Użyte kosmetyki:

- podkład Rimmel Wake Me Up,
korektor NYX  HD Photogenic Concealer CW05 ,
- puder KRYOLAN Dermacolor light Setting Powder matt M2,
- brązer Bahama Mama - The Balm,
- róż Instanin Houndstooth - The Balm,
- aqua brow - Make Up For Ever,
- eyeliner - Inglot #87,
- tusz - Maybelline Collosal Volum Express,
- pomadka Dior Serum De Rouge #460.









29 komentarzy:

  1. uwielbiam kolorowe kreseczki :)
    wyglądasz przepięknie :)
    a kolor tego linera boski.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie, muszę wypróbować taką turkusową kreskę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lubię kolorowe kreski :-) ta wersja mi się podoba :-) ale muszę przyznać, że uwielbiam klasyczny styl pin up

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie i bardzo trendy; ) uwielbiam kolorowe kreski. ....często goszczą na mych powiekach..... ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietnie Ci w takiej kresce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny jest ten kolor kreski !!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam pin up:) pięknie Ci to wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie! ♥ Masz na blogu przepiękne zdjęcia, bardzo miło się go ogląda :) Zwłaszcza, że właścicielka bloga taka śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie, że nie jest oklepanym klasykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie! Krecha idealna! *.*
    Ja najczęściej sięgam po czarny liner. Jednak muszę czasem zaszaleć :D

    OdpowiedzUsuń
  11. cudownie Kochana, uwazam ze jest to makijaz idealny !!!!!!!!! kocham takie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze moje myśli gdy weszłam na Twój blog to łaaaał! Naprawdę jesteś niesamowicie zdolna :) chętnie zaobserwuję i będę wpadać regularnie. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wygląda taka kreska:)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie :D ja mam fioła na punkcie mięty, więc u mnie czasem miętowa kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, jestem pod wrazeniem , i zdjecia tez fantastycznie zrobione :))

    OdpowiedzUsuń
  16. zakochalam sie, cudowny makijaz i cudowna modelka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Łał! Ale ta kreska pięknie podkreśla Twoje oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam do zareklamowania swojego bloga! --------> http://blogujmy-wspolnie.blogspot.com/

    Zajrzyj również na mojego bloga i zaobserwuj jeżeli Ci się spodoba:) http://diary-black-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. pin up w wersji niebieskiej ? jestem za!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna kreska :) Uwielbiam niebieskości ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekna ta kreska. Bardzo lubie kolorowe eye linery. Fajnie ozywiaja twarz
    Super zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawsze latem wracam do niebieskiej kreski, mój letni niezbędnik :)

    OdpowiedzUsuń
  23. idealna kreska! świetny kolor, jednak ja chyba nie odważyłabym się tak zaszaleć, od zawsze na zawsze - wierna czerni :D

    zapraszam do siebie, jeśli spodobało Ci się u mnie - dodaj do obserwowanych, będzie mi bardzo miło :)
    http://luxurypauline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. O kurczaki, ten liner wymiata! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Pin-up wersja współczesna - świetny pomysł i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń