czwartek, 20 marca 2014

Zieleń


Hejka!

Jest Was już ze mną ponad 100 :D cieszę się bardzo, że komuś podobają się moje malunki, choć jeszcze dużo nauki przede mną :) Dziękuję Wam za to, że mnie obserwujecie, jesteście na bieżąco oraz za miłe komentarze :)
Wiosna, wiosna, wiosna! Czas na piękne, kolorowe makijaże :) Dzisiejsza propozycja to delikatny makijaż z zielonym akcentem na dolnej powiece i linii wodnej :) (coś ostatnio spodobała mi się zieleń na oczach ). Makijaż nadający się  raczej  na wiele okazji, jeśli chodzi o mnie to i na dzień i na wieczór jest dla mnie w sam raz :) ... I tu mam pytanie do Was... Na jaką okazję Wy byście się tak pomalowały??











Użyte kosmetyki:

- podkład - Revlon Photoready Medium Beige 006,
- korektor -  max Factor mastertouch under-eye concealer,
- puder KRYOLAN Dermacolor light Setting Powder matt M2, 
- róż Mary Kay - Shy Blush,
- aqua brow - Make Up For Ever,
- baza pod cienie - Artdeco,
- cienie Sleek - Garden of Eden,
- eyeliner - Sleek,
- tusz - Maybelline Collosal Volum Express,
- pomadka Dior Serum De Rouge #355.


Pozdrawiam, a.

30 komentarzy:

  1. prześliczny make up;) ta zieleń jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż :) Super na codzień, do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny <3 taki lekki i delikatny. piękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się napatrzeć na to, jak dolna powieka podbija Ci tęczówkę! Idealnie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zdecydowanie tak jak Ty;) może być dla mnie na dzień jak również jako makijaż wieczorowy;) Ja też uwielbiam zieleń zwłaszcza na dolne powiece;) pięknie podbija mój niebieski kolor tęczówki ;) do brązowych oczów również świetna jest

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta zielen na dole wyglada fajowo!!

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiéknie :) tak swiezo i wiossenie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Karo, tak świeżutko, poprostu ślicznie wyglądasz :)

      Usuń
  8. bardzo delikatnie i z klasą..zdradzisz czym i jakim modelem robisz fotki ???? bo jestem na kupnie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, fantastyczny.

    Poproszę więcej takich propozycji. Z chęcią obserwuję i zapraszam w wolnej chwili do mnie oraz obserwacji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello dear great blog,I'm new follower,hope you can follow me too :)

    http://shopaholicbyilda.blogspot.c

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, bardzo lubię podkreślanie dolnej powieki takimi odcieniami, sama dziś miałam niebieską dolną kreskę :P

    W odpowiedzi na komentarz.. ogólnie mi nie przeszkadzają, robię wszystko w domu i jest ok. Jednak pisanie na klawiaturze wolę zdecydowanie w krótkich pazurkach :P

    OdpowiedzUsuń
  12. nie powiedziałabym,że zielony na oczach może tak fajnie wyglądać. Rewelacja;)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie taka kolorystyka się nie sprawdza, ale u Ciebie działa bardzo odświeżająco. Pasuje Ci jak ulał :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny makijaż ! jesteśmy pod wielkim wrażeniem ,musimy spróbować sobie taki zrobić;p
    Pozdrawiamy i zapraszamy :**

    Patrycja i Daria

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny post :)
    Zapraszam
    mystersdaria.blogspot.com
    Obserwujemy? ;) Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie :* .

    OdpowiedzUsuń
  16. uwiodłaś mnie swoimi oczami, cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie!! Dzisiaj mam podobny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczny ten makijaż, może wrzucisz kilka makijazy krok po kroku?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie wiem co Ty wygadujesz, świetnie malujesz, a i zdjęcia są mistrzostwem - pokłony, pokłony <33

    OdpowiedzUsuń
  20. these colors are so lovely on you!

    OdpowiedzUsuń