czwartek, 6 marca 2014

Delikatny róż + zieleń

 Heloł :)


Tym razem coś delikatniejszego. Pogoda dopisuje - nareszcie :). Jest coraz ładniej, cieplej i słoneczniej (i oby tak dalej), dlatego dzisiejszy makijaż z delikatnym różem i zielenią :) Wciąż męczę paletkę Sleek - Garden of Eden. Niebawem Dzień Kobiet, a więc może któraś z Was skusi się na taki makijaż :). Ja, prawie jak zwykle usta pozostawiłam naturalne, rzadko kiedy można mnie spotkać w jakiś ciemnych, wyraźnych kolorach, natomiast Wy możecie dodać na wieczór pomadkę w kolorze na przykład pięknej, soczystej fuksji.











Użyte kosmetyki:

- podkład Rimmel Wake Me Up #300 
- max Factor mastertouch under-eye concealer,
- puder KRYOLAN Anti - Shine Powder,
- brązer Bahama Mama - The Balm, 
- róż Mary Kay - Shy Blush,
- baza pod cienie Artdeco,
- cienie Sleek Garden of Eden,
- tusz Maybelline Collosal Volum Express,
- błyszczyk.



Dzień Kobiet za parę dni, ale do tego dnia pewnie już się nie pojawię z nowym postem, dlatego kobietki kochane życzę Wam wszystkiego dobrego i udanych imprez :) :*
P.S. Mam nadzieję, że makijaż przypadł do gustu?
Pozdrawiam, a :)

23 komentarze:

  1. delikatny i kobiecy, bardzo mi się podoba :)
    jesteś piękną kobietą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie.

    Podoba mi się to zestawienie kolorów - jest takie świeże i wiosenne.

    Bardzo fotogeniczna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  3. ten makijaz jest obłędny ! jak cudownie malujesz !1!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż:-) śliczna z ciebie dziewczyna:-) również dodaję do obserwowanych:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny delikatny makijaz masz śliczne brwi

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż jak najbardziej przypadł mi do gusty-piękny:)
    Również życzę najlepszego w Dniu Kobiet:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, kobiecy i subtelny :) Bardzo mi się spodobał :) Przyślij mi trochę tego słoneczka, bo u mnie ponuro i zimno :(

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne oczko! jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny i delikatny, bardzo do Ciebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, makijaż rewelacyjny, właśnie czegoś takiego szukałam na wiosenne wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie ! piękne kolory na oku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie ! . Dobre kreska nie jest zła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześlicznie, jak zawsze :) / Zapraszam Cię na konkurs lub rozdanie z okazji 1 urodzin mojego bloga , zapraszam :) - http://bluebrush87.blogspot.com/2014/03/1-urodziny-bloga-czyli-konkursy-i.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Amazing blog,i'm new follower hope you can follow me too xoxo

    http://shopaholicbyilda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zjawiskowy, delikatny, piękny, kobiecy makijaż....
    I te brwi...oj jak my byśmy takie chciały ;)
    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny! chciałabym taki!:)

    OdpowiedzUsuń