niedziela, 23 marca 2014

Makijaż wieczorowy!


Hej!

Dzisiejszy makijaż w moich ulubionych kolorkach :), które pięknie podbijają brązową tęczówkę oka. Makijaż prosty, wykonałam go przy użyciu 2 cieni - niebieskiego i fioletowego. Wewnętrzny kącik delikatnie rozjaśniłam perłowym cieniem, a na dolnej powiece w zewnętrznym kąciku dodałam troszkę czerni. Namalowałam kreskę i dokleiłam sztuczne rzęsy. Makijaż jak najbardziej idealny na wieczorne wyjście. Do tego makijażu wykorzystałam moją pierwszą paletę, którą kupiłam na początku mojej przygody z makijażem, całkowicie o niej zapomniałam.





Zdjęcie robione sto lat temu, jeszcze z moimi pierwszymi pędzlami, które były totalnym niewypałem i trafiły do kosza po niecałym miesiącu :D, ale wiadomo jak to jest jak ktoś dopiero zaczyna i nie za bardzo ogarnia temat ;) Cienie nawet dają radę - dobra baza i jest ok. Paleta firmy Lenka Kosmetik 120 cieni. Nie będę się rozpisywać na jej temat, bo tu nie o nią chodzi :P (jak byście miały jakieś pytania dotyczące paletki dajcie znać w komentarzach).



Makijaż prezentuje się tak:







Użyte kosmetyki:


- podkład Rimmel Wake Me Up,
korektor Eveline, Bio Hyaluron 4D,
- puder KRYOLAN Dermacolor light Setting Powder matt M2,
- aqua brow - Make Up For Ever,
- baza pod cienie - Artdeco,
- cienie - paleta cieni Lenka Kosmetik
- eyeliner - Sleek,
- tusz - Maybelline Collosal Volum Express,
- pomadka Dior Serum De Rouge #355.





Lubicie takie kolory na powiekach ?
Mam nadzieję, że makijaż przypadł Wam do gustu ?? 




41 komentarzy:

  1. Kolory piękne. Podoba mi się też żółty lakier do kompletu

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż;) ja również jak zaczynałam interesować się bardziej makijażem to kupiłam zestaw pędzli który do niczego się nie nadawał i skończył tak jak Twoje.....

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny ten makijaz...jak wszystkie Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aww, świetny, uwielbiam tą kombinację kolorystyczną <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny makijaż, boskie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz cudowną twarz! Taka symetryczną i fotogeniczną. Twoje makijaże są bajeczne!
    Świetna praca!

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam fiolety...pięknie to u Ciebie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor pięknie podbił tęczówkę. A sam makijaż, jak zawsze rewelacja :) Zachwycam się nieustannie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co tu dużo pisać: Jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super makijaż! Świetnie "podgrywa" Twoje oczy, podkreślając ich kolor.

    OdpowiedzUsuń
  11. obłędny ! pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. lekki fajny makijaż :) Idealnie pasuje do brązowych oczu:)
    Sama niedawno zaczęłam przygodę z makijażem i odważyłam się opublikować pierwszego posta makijażowego. Będzie mi miło jak zerkniesz mojekosmetykimojswiat :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny makijaż:) idealnie podkreśla Twoje oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. makijaż rewelacyjny i świetnie podkreśla oczy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Makijaż piękny. Może kiedyś i ja się pokuszę o taki zestaw kolorystyczny-na oku również :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dwa cienie, jaki piękny efekt! Reelacja!

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowny, idealny po prostu znakomity :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam fioletowe delikatne cienie, podobno pogłębiają niebieską tęczówkę a ja jestem tak owej posiadaczka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, śliczny makijaż, idealny do koloru oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny! Masz świetne brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Makijaż przepiękny :)) Zdradź mi proszę jak robisz tak piękne zdjęcia ;D :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Makijaż przepiękny :)) Zdradź mi proszę jak robisz tak piękne zdjęcia ;D :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne kolory... i tęczówka się zrobiła jakby bardziej brązowa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie na tym ostatnim zdjęciu światło tak dziwnie padło, że mi trochę przyciemniało?!?

      Usuń
  24. Piękny makijaż, z resztą jak Twoje wszystkie prace :) brwi masz równie piękne, ale wydaje mi się ze moglyby być dosłownie o dwa milimetry dłuższe. Spróbuj, na pewno oczy wydadzą się większe. Ale to tylko moje zdanie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Geniusz!! Przepiękny makijaz, idealny w każdym milimetrze. Ale masz piękne, równe brwi, ja swoich za nic nie umiem doprowadzić do jakiegoś przyzwoitego stanu

    OdpowiedzUsuń
  26. Niesamowity :) Uwielbiam makijaże w takiej kolorystyce <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Zastanawiam się nad kupnem podkładu Wake me up i chyba przekonuje się coraz bardziej. Oczywiście makijaż cudowny! W moich ulubionych kolorach, które pięknie współgrają z brązową tęczówką oka.
    Zapraszam do siebie zostawiam obserwacje oraz oczywiście czekam na odwdzięczenie się. :)
    Pozdrawiam
    http://favorisdemavie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Niesamowity makijaż, bardzo mi się podoba. Przy okazji zauważyłam paznokcie - świetny żółty lakier :).

    OdpowiedzUsuń
  29. genialnie wyszlo!
    życzę miłego dnia ;*
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie to wygląda :) Świetne brwi !

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny makijaż, no i masz taki piękny odcień tęczówek !<3

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo bezpieczne połączenie kolorystyczne, świetnie roztarte.
    Kiedys zastanawialam sie nad kupnem takiej paletki, zawsze mialam obawy co do jakosci, ale widze ze chyba nie ma czego

    OdpowiedzUsuń
  33. Z serii nieprawdopodobne, a jednak. Trwa początek mojej przygody i ... kupiłam tę samą paletę ;) ! Dodaję kochana do blogrolla.

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny makijaż:) Lubie oglądać Twoje prace . Fajnie by było jak byś od razu powiększała zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń