poniedziałek, 17 marca 2014

Jesiennie przed wiosną !


Witam Was!


Troszkę mnie tu nie było, więc przypominam o sobie ;) Zapraszam Was na makijaż w kolorach, które bardziej przypominają mi kolorki jesieni niż nadchodzącej wiosny... Delikatny żółty, z małym akcentem czerwieni i brąz. Ale niestety to dlatego, że pogoda od paru dni nie dopisuje (przynajmniej w moim mieście i okolicach) i czuję się jak by była jesień. Szkoda :( Makijaż świetnie nadaje się jak widać dla brązowych oczu, ale do piwnych czy zielono-brązowych też będzie świetnie pasował.  Co sądzicie??? Lubicie takie kolory na oczach???











Użyte kosmetyki:

- podkład - Rimmel Wake Me Up #300 
- max Factor mastertouch under-eye concealer,
- puder KRYOLAN Anti - Shine Powder,
- brązer Bahama Mama - The Balm, 
- róż Mary Kay - Shy Blush,
- aqua brow - Make Up For Ever
- biała kredka - NYX,
- cienie - Miyo, Inglot,
- eyeliner - Sleek,
- tusz - Maybelline Collosal Volum Express,
- błyszczyk.


Miłego poniedziałku!
Pozdrawiam, Ahoj!!

24 komentarze:

  1. Powiem Ci, że ślicznie. Niby na pierwszy rzut oka brązowo, ale jednak widać kolor i bardzo ładnie to wygląda + nieskazitelna twarz ;) super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny;) delikatnie podkreślone oczko z kolorowym akcentem;) bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny świeży makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekny ten makijaz!!! Jak zawsze wygladasz bosko!!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny makijaż :)
    mogłabyś podać mi numerek żółtego cienia? jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miyo no.27 sunrise, cieniowany Inglotem 612 :)

      Usuń
  6. ślicznie wyglądasz , Twoje oczy są taaaakie hipnotyzujące w tym makijażu ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż jest przepiękny :)
    Zapraszam do siebie oraz obserwacji jeśli oczywiście spodoba Ci się mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się kolorystyka ale ja bym zrezygnowala z czarnej kredki na linii wodnej oka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo twarzowo! A ciemna kreska na linii wodnej dodaje fajnego pazura całości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cóż za brwi! ♥ Makijaż również niczego sobie ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo estetycznie prosto i ładnie super.

    OdpowiedzUsuń
  12. dla naszych brązowych ocząt kolory idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne , jak zawsze idealna kreska ;) Twoja cera wygląda tak nieskazitelnie że chyba skuszę się na ten wake me up ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię takie kolory, ten makijaż jest bardzo estetyczny, bardzo mi się podoba, zrobię go dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny makijaż! Nigdy nie miałam talentu do takich cudów, z resztą moje oczy są dość specyficzne więc zazwyczaj używam tylko eyelinera i tuszu ;)
    Pozdrawiam, Madlen

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjnie i zmysłowo :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastycznie, zmysłowo, perfekcyjnie!
    Uwielbiamy Twoje makijaże!
    Jesteś dla nas inspiracją!
    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń