środa, 12 lutego 2014

Srebro!

Witam kochane :)

Dziś mam dla Was makijaż troszkę mroźny - w srebrze, choć za oknem przedwiośnie... (przynajmniej u mnie), mimo że słonka dzisiaj niestety brak. Mam nadzieję, że śniegiem już nie sypnie, bo jak o tym pomyślę to słabo mi się robi :D Makijaż ten wykonałam na studniówkę jednej z moich klientek :) Niestety nie robiłam zdjęć, ponieważ nie miałam "w kieszeni" mojego fotografa, a na telefon było już za ciemno :/ więc postanowiłam, że odtworzę go na sobie :) Przygotowałam dwie wersje z jasnymi i ciemnymi ustami, klientce zostawiłam jasne.













A Wam podoba się taki makijaż? Która wersja bardziej przypadła do gustu?


28 komentarzy:

  1. Makijaz ladny ale blhgam nei uzywal tak duzo bluru w ps bo to az odstrasza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż! Aż zapiera dech...
    Jakich cieni użyłaś?
    Pozdrawiamy!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletka Sleek - BAD GIRL (1, 3 i 4 cień)

      Usuń
  3. Piękne oczka;) osobiście przy mocnym makijażu oczu zawsze wybieram naturalne usta aczkolwiek wiem, że to kwestia dyskusyjna;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie!! Ale zdecydowanie wersja z jasnymi ustami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie ! w ciemniejszych ustkach mi się bardziej widzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny *.* Podobają mi się obydwie wersje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. kochana cudo! A wersja z ciemniejszymi ustami powala! Elegancko i zmysłowo! pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny makijaż, świetny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. idealnie & znakomicie :) w wersji z ciemnymi ustami cudownie wygláda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny. Na blondynce pewnie nie będzie wyglądał dobrze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy jakim jesteś typem urody ;) i zależy jaką jesteś blondynką :D Ja właśnie wykonałam ten makijaż na blondynce i jej pasował. Spróbuj może akurat podpasuje :)

      Usuń
  11. uwielbiam <3
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/jeans-nowosci.html

    OdpowiedzUsuń
  12. elegancko, szczególnie pasuje do Twojego koloru oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. prosty ale za to jak bardzo efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. prześliczne sreberko :)
    bardziej podoba mi się wersja z jasnymi ustami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny makijaż mi bardziej podoba się wersja z ciemniejszymi ustami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny, taki zimowy :) Do mnie bardzie przemawia wersja z jasnymi ustami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z jasnymi, z ciemnymi jest chyba troszeczkę za dużo.. a Ty w jakiej wersji się lubisz bardziej? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie w delikatnych ustach :D

      Usuń
  18. Śliczny makijaż, wolę z delikatnymi ustami, ale to tak na co dzień, na fajną imprezę ciemniejsze usta świetnie się nadadzą.

    OdpowiedzUsuń
  19. Obie wersje są fajne, ale ta z czerwonymi ustami dodaje kobiecości :)
    Pięknie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny. generalnie mi udowodniłaś, że chyba zbyt nie doceniam srebra w makijażu. :)

    OdpowiedzUsuń