niedziela, 16 lutego 2014

Garden of Eden - w zieleni. Step by step !!!

Hej :*

Zapraszam Was dzisiaj na makijaż krok po kroku :) To mój pierwszy taki post, wiec mam nadzieję, że nie wypadło źle :D Co tu więcej pisać... zapraszam do oglądania i czytania :D


KROK 1: Na całą powiekę ruchomą nakładam białą kredkę. W moim przypadku jest to biała kredka NYXa, ale możecie równie dobrze użyć inną białą kredkę lub czarną bądź po prostu bazę pod cienie. Rozcieram krawędzie od razu po nałożeniu.

  

KROK 2: Na środek powieki wklepuję ciemnozielony cień perłowy ( nr 1 )



KROK 3: W wewnętrzny kącik wklepuję najjaśniejszą perłową zieleń ( nr 2 )

KROK 4:  Na zewnętrzną część ruchomej  powieki i załamanie nakładam perłowy brąz ( nr 3 ) zmieszany z matowym brązem ( nr 4 ). Wszystko porządnie rozcieram. 

KROK 5: Używając puchatego pędzla z cielistym cieniem rozcieram krawędzie nad załamaniem.

KROK 6: Na dolną powiekę w wewnętrznym kąciku nakładam ten sam perłowy brązowy cień, który używałam w kroku 4 ( cień nr 3 ) ...

KROK 7: ... a na środek dolnej powieki                 ( rozcierając w stronę wewnętrznego kącika ) nakładam perłową zieleń ( nr 5 ).

KROK 8: Na linię wodną nakładam żelowy eyeliner ze Sleek'a -  czarny -  INK POT.

KROK 9: Ostatnim krokiem będzie wytuszowanie i (ewentualnie) przyklejenie sztucznych rzęs. :)


Skończony makijaż prezentuje się następująco :


Twarz zaznaczam lekko brązerem, a  na policzki nakładam lekki róż. Usta zostawiam muśnięte błyszczykiem w lekko pomarańczowej (koralowej) tonacji, którą słabo widać na zdjęciu - niestety :/ :)





Użyte kosmetyki:

- podkład Rimmel Wake Me Up #300
korektor Eveline, Bio Hyaluron 4D,
- puder KRYOLAN Dermacolor light Setting Powder matt M2,
- brązer Bahama Mama - The Balm,
róż Astor SKINMATCH Blush,
- biała kredka NYX,
- cienie Sleek Garden of Eden,
- tusz Maybelline Collosal Volum Express,
- błyszczyk  Revlon  #170.


Jak Wam się podoba? Dajcie znać co myślicie ?!!?




31 komentarzy:

  1. pięknie! kurde sama dawno nie roiłam krok po kroku, muszę zrobić;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super , dodawaj więcej takich postów ;) Spróbuję coś sama pokminić ale na pewno nie wyjdzie mi to tak ładnie jak tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! Podobają mi się zielenie na oku, ale do moich niebieskich tęczówek niestety nie pasują :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna propozycja z zielenią którą bardzo lubię na powiekach. Ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż i świetnie zrobiony instruktaż!
    Czym malujesz brwi??

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ten makijaż :) lubię siebie w takich kolorkach, a Ty wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Coraz bardziej kusi mnie ta paleta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne krok po kroku :) AH i te Twoje magiczne oczy i brwi - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny makijaz :) Tak pieknie malujesz!
    Masz moze ochote na wspolna obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny makijaż, trochę wiosenny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny,sproboj rozcierać tą czerń :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piekny makijaz,zdjecia i cudownie podkresllone brwi!

    OdpowiedzUsuń
  13. pelen profesjonalizm Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  14. chodzi za mną ta paletka ze Sleek'a :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny :) kusi mnie ta paletka ze Sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Precyzyjny, delikatny ale wyrazisty, jak dla mnie mistrzostwo

    OdpowiedzUsuń
  17. Makijaż pierwsza klasa! A brwi masz kochana cudowne <3 w ogóle oczka masz śliczne . Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :-*:-*

    OdpowiedzUsuń
  18. Makijaż bajeczny :) Ale u Ciebie każdy będzie dobrze wyglądać, bo jesteś śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładnie się te cienie prezentują- śliczny:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudny makijaż! <3
    Paletka mi się marzy - jestem sleek'omaniaczką :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna robota i pięknie Ci w tym Makijażu ☺

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowny makijaż... chyba będę musiała się skusić na tą paletkę i odtworzyć ten stepik

    OdpowiedzUsuń
  23. Do tego sweterka cudnie pasuje ten makeup. Piękna gama kolorystyczna

    OdpowiedzUsuń
  24. <3 boski! ja bym dodała jeszcze kreskę, ale i tak jestem zakochana w Twojej propozycji

    OdpowiedzUsuń