piątek, 7 lutego 2014

Garden of eden - w wersji delikatnej


Cześć :)


Kto chętny na kolejną dawkę zdjęć i na makijaż?? Dzisiaj mam dla Was bardzo delikatny make-up na dzień. Może również to być fajna propozycja na ślub - delikatnie, ale jednak coś tam się dzieje :) Makijaż wykonałam nową paletką Sleek Garden of Eden - jest boska!!!!! Ma przepiękne kolory, cudne zielenie <3 (na pewno coś się pojawi niebawem w tych kolorach). Szkoda, że na zdjęciu nie widać aż tak pięknie jak na żywo tych cudnych perłowych kolorków no, ale trudno... Z pewnością jeszcze nie raz wpadnę tutaj z jakąś propozycją dzienną bądź ślubną, bo cały czas tak jakoś na ciemno, ale cierpliwości :D








Użyte kosmetyki:


- podkład Rimmel Wake Me Up,
korektor Eveline, Bio Hyaluron 4D,
- puder KRYOLAN Dermacolor light Setting Powder matt M2,
- brązer Bahama Mama - The Balm,
róż Instanin Houndstooth - The Balm,
- baza pod cienie Artdeco,
- cienie Sleek Garden of Eden
- tusz Maybelline Collosal Volum Express,
- pomadka Dior Serum De Rouge #355







Co myślicie? Dajcie znać czy Wam się podoba :)
Pozdrawiam, a.

32 komentarze:

  1. Pięknie ! Mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie , chciałabym mieć taki makijaż na swoim ślubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie, delikatnie i dziewczęco :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Delikatnie podkreślone oczko, podoba mi się ;) ogólnie czekam na tę paletkę :P niedługo mam urodziny i zamówiłam sobie u chłopaka hihi więc pewnie tez coś będę z nia kombinować;D Podoba mi sie u Ciebie, zaczynam obserwować ;) pozdr. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dokładnie tak jak ja :D tyle, że ja na imieniny ;) hihihihi
      Naprawdę warto ja mieć <3

      Usuń
  5. Pięknie, tak subtelnie i pogodnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Napatrzeć się nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie! subtelnie i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow..znakomicie :) twoja fryzura tez mi sié podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny!! :)
    Ja dalej się zastanawiam nad kupnem tej paletki.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się co zastanawiać :D Kupuj :D hihihi :*

      Usuń
  10. Piękny makijaż, super dobrane kolory :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie roztarty cień a brwi super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo piękny makijaż!
    Fantastyczne kolory cieni!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne :) Przepiękny makijaż i oczy. Masz tak ładnie osadzone oczy :)

    Kasieńka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę umiejętności, wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudownie. uwielbiam makijazie w fiolecie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudownyy!!!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepraszam za wyrażenie, ale masz zajebiste brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie się bardzo podoba :)
    Mam prośbę szukam fajnego pędzla do nakładania podkładu może mogłabyś mi coś doradzić w tej kwestii?
    Będę wdzięczna za odpowiedź :)
    Bardzo fajny blog dołączam do grona obserwatorów :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam pędzel Sephora nr 45 -http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=45949
      i Hakuro H54 - http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=40862 jak dla mnie super :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :)
      Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

      Usuń
  19. super! przydałby mi się taki brudny róż jak ma ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie błyszczące cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Napatrzeć się nie mogę na makijaże, które wykonujesz! Każdy jest niesamowicie dopracowany i profesjonalny :D Zazdroszczę talentu <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny makijaż, przyznam, że ostatnio sama zaczynam kombinować coś z oczami ale kiepsko mi to wychodzi... myślę, że będę czasem "odgapiała" od Ciebie;) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana odgapiaj!!!! Ćwiczyć ćwiczyć i na pewno się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny makijaż:-)
    Rzeczywiście można go wykonać na wiele okazji

    OdpowiedzUsuń
  25. Przecudny ten makeup! Bardzo mi się podoba :) Po przeglądnięciu bloga, z wielką przyjemnością dodaję się do obserwatorów :) pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń