piątek, 3 stycznia 2014

Święta, Święta... i po Sylwestrze!!! - 2014


Cześć Kochani !!!

Jako, że to pierwszy post w tym roku chciała bym Wam wszystkim życzyć Szczęśliwego Nowego Roku!!! Aby rok 2014 był lepszy niż poprzedni. No i oczywiście żeby tak szybko kosmetyki się nie wytracały. :/ ;) Dawno nie było żadnego posta, ale to  dlatego, że najzwyczajniej w świecie mi się nie chciało... wiadomo - święta, praca (a nie było jej mało), dom, więc nie miałam głowy, siły ani czasu do makijaży, zdjęć i postów. Dzisiaj przedstawiam Wam makijaż, który może już nie na Sylwester (chociaż może za rok?), ale na karnawał bądź studniówkę nada się świetnie :) Ciemny - w "starym" złocie, fiolecie i czerni.




Twarz: podkład Rimmel Wake Me Up #300, korektor Eveline, Bio Hyaluron 4D, puder KRYOLAN Anti - Shine Powder, brązer The Balm - Bahama Mama, róż The Balm- Instanin Houndstooth.
Brwi: cienie Inglot 329, 376
Oczy: baza pod cienie Artdeco, paletka Sleek BAD GIRLS, MIYO - Glamazon No.19, Sunkissed 001, tusz Maybelline Collosal Volum Express.
Usta: pomadka Revlon Candy Pink #008








 Mam nadzieje, że przypadł Wam do gustu?





P.S. Macie jakiś ulubiony peeling do twarzy, który możecie mi polecić?? :)
Pozdrawiam :)



48 komentarzy:

  1. Cudowny makijaż :) Masz pięknie wystylizowane brwi.

    OdpowiedzUsuń
  2. I Tobie Kochana wszystkiego co najpiękniejsze !piękna jak zawsze !

    OdpowiedzUsuń
  3. I Tobie najpiękniejszego w Nowym Roku ! piękna jak zawsze !

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny jest:d
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/nowosci-od-firm.html

    OdpowiedzUsuń
  5. wzajemnie szczęśliwego nowego roku;D a makijaż jest piekny;) złotko i fiolet= idealne połączenie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię takie połączenie :D Dziękuję :)

      Usuń
  6. Makijaż piękny. A co do żelu to ja używam Garnier Czysta Skóra Fruit Energy, Żel peelingująco - rewitalizujący moim zdaniem jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo super! Na pewno wypróbuję :) Dziękuję Ci bardzo :)

      Usuń
  7. Tobie rowniez mnostwa radosci na nowy rok. Przepiekny makijaz!! I piekne brwi i wogole cala jestes piekna.
    Buziaczki :-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny makijaż, ślicznie wyglądasz :)
    A co do peelingów, polecam z La Roche Posay, z serii Physiologique, jest bardzo delikatny, niesamowicie wydajny, nie uczula, nie podrażnia :)
    Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A gdzie ten peeling jest dostępny? Apteka? Internet?

      Usuń
  9. pięknie wyciągnięty kącik :)

    jeśli chodzi o peeling u mnie świetnie spisuje się YR z pestkami moreli

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczniutko <3 <3 <3
    Perfekcyjny blending :)
    ja uwielbiam LUSH Ocean Salt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak myślałam że stemplowanie jest proste, dopiero jak sama spróbowałam to przekonałam się jak bardzo się myliłam. Ale mam nadzieję że będzie coraz lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, zazdroszczę umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne zdjęcia! Masz przepiękną twarz.

    OdpowiedzUsuń
  14. przepięknie! moje kolory! a wykonanie bezbłędne (jak zawsze! :))
    i Tobie Kochana wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny makijaż :) Ja ostatnio używam peelingu orzechowo-morelowego Soraya, bardzo dobrze się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. WoW :D zdjęcia są rewelacyjne :) Makijaż piękny :) Dzięki za odwiedziny u mnie zapraszam częściej. Oczywiście dołączam do obserwujących by być na czasie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jasne, zaglądam na bieżąco :) Pozdrawiam.

      Usuń
  17. bardzo pasuje Ci ten fiolet, jest to mój ulubiony kolor w makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam fiolet. Dziękuję pięknie :)

      Usuń
  18. Malujesz pięknie, ale proszę Cie dodawaj większe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy, że klikniesz na zdjęcie i się powiększy do oryginalnych rozmiarów :)

      Usuń
  19. Ależ cudny makijaż. Nie mogę od niego oderwać wzroku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny makijaz.
    A ulubiony peeling Organique enzymatyczny lub Bielenda w saszetkach efekt diamentowej mikrodermabrazji

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny makijaż, a co do peelingu to ja np. lubię bardzo mocny marki Ziaja Pro:)

    OdpowiedzUsuń
  22. o k**********a jak pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny makijaż!:) Masz przepiękne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Robisz naprawdę przepięknie makijaże. W tym Ci bardzo do Twarzy

    OdpowiedzUsuń
  25. Beautiful!!!
    Wanna follow each other??Let me know!

    http://dimitrasopinion.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  26. Mega <3 Ja poproszę post ze wskazówkami, jak robić zdjęcia - Twoje są genialne!

    OdpowiedzUsuń