wtorek, 21 stycznia 2014

Makijaż w fiolecie!


Witam Was!!


Dzisiejszy makijaż typowo wieczorowy - fioletowy, ciemny i dodający lekkiego pazura :)
Jestem totalnie oczarowana cieniem z Maybelline, który ostatnio polecała  Maxi  i również wykonała nim makijaż (pewnie każda z Was już widziała :D). Kiedy zobaczyłam ten boski kolor nie mogłam się powstrzymać i zamówiłam go od razu :D Mogłabym ten kolor używać każdego dnia! (Uwielbiam!) Tym samym musiałam od razu coś zmalować.
Kiedyś uważałam, że takie ciemne makijaże zupełnie mi nie pasują, jednak coraz bardziej przekonuję się do nich i chętniej stawiam na ciemniejszą wersję makijażu oka na imprezę. A Wy jaki robicie sobie makijaż, gdy wychodzicie na balety?? Mocniejszy czy bardziej coś delikatniejszego?? Pozdrawiam, a.



Użyte kosmetyki:
- podkład Rimmel Wake Me Up,
korektor Eveline, Bio Hyaluron 4D,
- puder KRYOLAN Dermacolor light Setting Powder matt M2,
- brązer Bahama Mama - The Balm,
róż Instanin Houndstooth - The Balm,
- baza pod cienie Artdeco,
- cienie Maybelline 435 PURPLE SILVER,
- cień Miyo no.21,
- eyeliner Sleek Ink Pot,
- tusz Maybelline Collosal Volum Express,
- pomadka Revlon 008.









47 komentarzy:

  1. Super :) Kocham fiolet na oczach prawie tak mocno jak czerwień na ustach <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja, przepiękny ten fiolet :)
    Ja makijaże zdecydowanie wolę mocne i raczej ciemne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie i super podkreślone brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny ten cień do powiek !
    Makijaż wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż i cudowny odcień cienia do powiek ;)
    Inspirujesz gdyż wcześniej nie miałyśmy okazji nigdzie go podziwiać ;)
    My raczej stosujemy delikatniejsze makijaże - kreska + podkreślenie ust kolorem...niestety nie mamy takich zdolności jak Ty ale powoli próbujemy eksperymentować z cieniami ;)
    Świetny blog! dodajemy do obserwowanych i w wolnej chwili zapraszamy także do nas ;)

    buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  6. Prze piękny makijaż :-) masz talent i do makijażu i do prowadzenia bloga tego typu :-) Obserwujemy?
    definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. och, jak cudownie wyglądasz kochana, pasuje Ci :)
    Talent w rękach - dosłownie :)
    cień z Maybelline również piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow...po prostu znakomicie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny i wyrazisty makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  10. I kolejny piekny makijaz. Ty jestes taka zjawiskowa, ze az sie nie moge napatrzec :-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny makijaz, choc dla mnie chyba za mocny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się oczy podobają ;) I uwielbiam wake me up z rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super zdjęcia
    obserwuje
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/panterka-w-roli-gownej.html

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Tobie chyba pasuje każdy makijaż ;D Przepięknie jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny makijaż!
    inspirujesz!


    xoxo
    monic-dzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ładnemu we wszystkim ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie, bardzo lubię mocno podkreślone oczy
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Makijaż śliczny ale brwi coś mi nie grają mam wrażenie że są za wąskie od nasady hmmm

    OdpowiedzUsuń
  20. poprawilbym roztarcie, ale jest ok

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten cień faktycznie jest świetny. Robisz bardzo ładne zdjęcia, miło się je ogląda. Roztarłabym trochę bardziej zewnętrzne granice.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super makeup :)
    www.celestialnailart.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Makijaż bajkowy i estetyczny ;)) Tak ja przeważnie jak wybieram się gdzieś na imprezy nieco mocniej się pomaluję ;)

    Interesujący blog także pozwolę sobie dodać do obserwowanych :)

    Pozdrawiam, dzeejlo

    OdpowiedzUsuń
  24. Very beautiful make up, dear:)
    Great blog!!!
    If you want, we can follow each other. Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Thanks for checking out my blog, dear:)
    I am your follower on GFC(75)
    Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastycznie podkreśla Twoją urodę :) (obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękny, dobrze dopracowany makijaż :) Ostatnio wszyscy kuszą tym podkładem, w końcu ulegnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny makijaż, od razu się w nim zakochałam! Szkoda, ze ja do takich spraw mam dwie lewe ręce:(
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten fiolet świetnie wyciąga kolor tęczówek :) Do tego rewelacyjnie podkreślone brwi. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  30. nominowałam Cie do Liebster Award:) zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. pasują Ci takie intensywne, super kolor!

    OdpowiedzUsuń
  32. wow ale śliczny! idealny makijaż!:*)

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialny makijaż podoba mi się bardzo, idealnie podkreśli zieloną tęczówkę..;) A co powiesz na wspólną obserwację? Jak się zgadzasz, daj znać w komentarzu u mnie na blogu, żebym mogła się odwdzięczyć :*

    OdpowiedzUsuń