czwartek, 9 stycznia 2014

Kolorowo

Hej Wszystkim :)

Tym razem mam dla Was coś kolorowego i wesołego. Postanowiłam, że skuszę się na makijaż "niewyjściowy" paletką Sleek ULTRA MATTS V1 - jest niesamowita!!!!! Bardzo napigmentowane, intensywne, żarówiaste kolorki. Co myślicie? Nada się na karnawał?



Twarz: 
- podkład Rimmel Wake Me Up #300
- korektor Eveline, Bio Hyaluron 4D,
- puder KRYOLAN Dermacolor light Setting Powder matt M2
- róż mary Kay SHY BLUSH

Oczy: 
- baza Artdeco
- paletka Sleek ULTRA MATTS V1
- cień Miyo, Glamazon No.19
- kredka Kryolan Kajal (cielista)

Brwi:
- cienie Inglot - 329, 376

Usta:
- pomadka Sleek Barely There #776









50 komentarzy:

  1. Uwielbiam kolorowe makijaże:) też mam ten podkład ale mi nie służy

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspanialy makijaz :) Jestem pelna podziwu.
    I w ogole swietne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały! Kolorki dość podobne do tych którymi ostatnio wykonałam makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No podobne :) Ta sama paletka ???

      Usuń
  4. Świetny makijaż i te zdjęcia super.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne połączenie kolorów, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne Oko ! bardzo lubię taką wielobarwność na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  7. małe dzieło sztuki ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  8. cu-do-wnie! *.* uwielbiam Twoje makijaże! i oczy *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. makijaż jest niesamowity zazdroszcze:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/lovely-skirt.html

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny makijaż, profesjonalnie ;) Ja w mojej kolekcji posiadam wiele cieni w odcieniach brązów i nude i właśnie myślę o czymś w kolorze ;) Polecasz tę paletę Sleeka, czy raczej bardziej Inglot? ;) Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* szczerze to polecam Ci zarówno cienie ze Sleeka jak i Inglota. Jak dla mnie są świetne!! Ze Sleeka może troszkę się osypują, więc najpierw robię oko, a później przechodzę do makijażu twarzy :) Polecam również cienie MIYO - są boskie, mocna pigmentacja i cena kusi :)

      Usuń
  11. Wooooooow przepięknie!! <3 Sama ostatnio mam ochotę na podobne połączenie koolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tyle kolorów a taki czysty i świeży efekt! Super, bardzo mi się podoba :) Humor poprawia się od samego patrzenia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie kolory muszą dodawać optymizmu od samego patrzenia w lustro. Efekt jest niesamowicie pozytywny. Bardzo mi się podoba. Masz talent do sztuki makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Na kolorowo tez bardzo ślicznie ;) zapraszam do siebie patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  15. wooow. boski makijaż.
    Polecisz jakiś podkład który nie podkreśli suchych skórek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmmm szczerze to nie za bardzo wiem jaki Ci polecić. Ja używam Rimmel, Mary Kay, Revlon i dla mnie są świetne, nie podkreślają suchych skórek.

      Usuń
  16. Piękny makijaż , gratuluję talentu ;) chyba musze się skusić na ten podkład make me up bo na twojej twarzy wygląda idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny makijaż :) bardzo podobają mi się Twoje brwi

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo łądnie !! JA bym dodał jeszcze czarna kreske na obrysie oka :))

    Witam 50 fan :)
    www.lukaszmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Pędzle poszły w odstawkę, leżą na półce i wogóle po nie nie sięgam :/ Maluję nadal moimi starymi. No niestety ale mi nie podeszły. Myślę nad nowymi pędzlami bo moje stare już trochę mają i niektóre odmawiają posłuszeństwa ale napewno tym razem przemyśle dobrze co wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. niewyjściowy ?! oh, ja uwielbiam takie makijaże ,a w takich kolorowych chętnie chodzę i na codzień :) Przecudny makijaż i przecudne oczy !
    Będę obserwować :) I zapraszam też do siebie : http://ohsodada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjne makijaż! :)
    Bardzo fajny blog, obserwujemy i będzie nam bardzo miło jeśli Ty również dołączysz do grona naszych obserwatorów ;)

    http://smileewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam kolorowe makijaże. Małe dzieło sztuki. Jestem pełna podziwu.

    OdpowiedzUsuń