piątek, 31 stycznia 2014

Dior Serum De Rouge


Hej !


Przychodzę do Was dzisiaj z czymś innym niż makijaż. Ostatnio w moje ręce wpadły dwie przepiękne pomadki, w których "zakochałam się od pierwszego wejrzenia" :D Są to pomadki Dior Serum De Rouge (szminka pielęgnująca do ust). Ja wybrałam dla siebie bardzo delikatne kolorki (355, 460) ponieważ w ciemniejszych się jakoś nie czuje zbyt dobrze. Gdy je zobaczyłam powaliły mnie na kolana :O Ale do rzeczy....



Zacznę od tego, że pomadka kosztuje około 150 zł, więc nie mało jak na mój gust, tym bardziej, że ma mniejszą pojemność niż taka "standardowa" no, ale trudno ;)
Po raz pierwszy używam produktu, którego opis zgadza się z faktycznym działaniem. Pielęgnuje usta, świetnie się rozprowadza, nie ma efektu klejenia na ustach. Usta są miękkie. Nie wysusza jak to w przypadku niektórych szminek. Schodzi równomiernie, nie wchodzi w załamania i nie roluje się. Usta są nawilżone długo po zniknięciu koloru.


Wybór kolorów jest naprawdę duży. Zapewne każda z Was znalazła by coś odpowiedniego dla siebie ;) Naturalne, jasne, ciemne, piękne soczyste kolory.
Kolorek nawet dość długo utrzymuje się na ustach.



 Eleganckie opakowanie choć takie jakby ciężkie(?), ale mi się podoba ;)

Co myślicie na temat tej pomadki? Miałyście? Używałyście? Chętnie przeczytam Waszą opinie :)



22 komentarze:

  1. Rozumiem co masz na myśli pisząc, że opakowanie jest ciężkie ;) Rzut okiem na cenę i już wiem, że sobie nie pozwolę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne sa, ja mam tylko jednego Diora, taki bardziej balsam koloryzujacy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie miałam okazji używać więc nie moge nic powiedzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepieknie wygladaja. Wiem, o co kaman z nimi, ale jeszcze zadnej nie mialam okazji sobie kupic :-), ale pomadki Diorka uwielbiam. Fajnie, ze jestes z nich zadowolona :**

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ciężkie opakowania kosmetyków.. lubię czuć wartość pieniądza :D hahah tych Twoich chyba nie miałąm okazji widzieć na żywo, ale podobają mi się ich opakowania.. mogłabym taką mieć w swoich zbiorach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, chętnie bym poznała, ale tego typu pomadek mam całe mnóstwo :)

    Kasieńka

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam je ale jeszcze nie posiadam :-)
    Opakowanie jak dla mnie fajowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa jestem ich zwłaszcza że już o nich słyszałam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam ich :) kolorki wyglądają zachęcająco, ja bardzo lubię Diorka więc i takie chętnie bym przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy o nich nie słyszałam... Za taką cenę muszą być dobre ! Obserwuję :))
    Zapraszam do siebie, a jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj :)
    Buziaki :**

    karolina-bourgerek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze tych pomadek. Kiedyś miałam dwie inne z Diora, ale szczerze mówiąc nie byłam z nich zadowolona...

    OdpowiedzUsuń
  12. pij po prostu tyle ile jesteś w stanie : ) moim zdaniem każda dawka nawet raz na tydzień czy dwa będzie dobra ale polecam częściej :) oczywiście codziennie szklanka na bank działa o wiele lepiej ale koszty ogromne jeżeli nie ma się sklepu jak ten Intermarche i za 0,5l trzeba płacić aż 5zł.. dla mnie to za dużo bo piję pokrzywę, fiołka, jem suplementy.. no mam na co wydawać pieniądze :D

    OdpowiedzUsuń
  13. niestety nie miałam ich ;(
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/wycieczka-do-zoo.html

    OdpowiedzUsuń
  14. these look amazing, we'd love to see swatches of some of the colours!!

    www.mkstyleramblings.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety nie mam tych pomadek w swojej kosmetyczce ale opakowanie bardzo mi się podoba :)
    Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award, więcej u mnie na blogu
    http://bellakosmetycznie.blogspot.com/
    Oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Great Post. Lovely Blog.
    I am following your blog. pls follow back,xxx
    My Blog
    My Blog New Post, Click it to comment

    OdpowiedzUsuń
  17. Samo opakowanie wygkada bardzo zachecajaci ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. zdecydowanie za drogie, nie w tym życiu :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja je miałam i wcale nie są takie super

    OdpowiedzUsuń