czwartek, 4 grudnia 2014

delikatny, romantyczny, dziewczęcy...

 Hej. 

Dziś chciałabym Wam zaprezentować delikatny, romantyczny, bardzo dziewczęcy makijaż dzienny lub też jak ktoś woli na wieczór, idealny na  randkę :D Utrzymany w brzoskwiniowo-różowych odcieniach z delikatnie rozmytą czarną, wyciągniętą kreską na dolnej powiece. Aby oko wydawało się większe, a spojrzenie świeższe na linię wodną nałożyłam cielistą kredkę.  Tym razem postawiłam na delikatne oko z mocniejszymi, ale wciąż delikatnymi ustami. Oczywiście nie mogło zabraknąć sztucznych rzęs ;)





niedziela, 16 listopada 2014

Turkusowe Andrzejki ;)

Cześć!!

Dziś kolejny szybki post i  kolejna propozycja na zabawę Andrzejkową (i nie tylko) dla miłośniczek koloru na oku. Turkus pięknie podbija moją tęczówkę, więc jeśli jesteście brunetkami o ciemnych oczach to ten makijaż będzie idealny. W rzeczywistości kolorek pięknie połyskuje i jest bardzo mocny, niestety aparat zjadł troszkę ten połysk :( Oczywiście nie może zabraknąć czarnej krechy i sztucznych rzęs ;)





czwartek, 13 listopada 2014

Makijaż Andrzejkowy!!!


Cześć!!


Już niebawem Andrzejki więc dzisiaj mam dla Was makijaż idealny na imprezę Andrzejkową i nie tylko :) Makijaż Andrzejkowy według mnie to kwesta gustu. Jedni wolą stonowany delikatny makijaż lub klasyczny wieczorowy np (smoky), inni zaś bardziej szalony, kolorowy, błyszczący. Moja dzisiejsza propozycja to fiolety z odrobiną błysku i czarną krechą na linii rzęs. Makijaż idealny dla posiadaczek zielonych oczu.



poniedziałek, 10 listopada 2014

Druga metamorfoza na blogu!!!!!:)


Hej.


Tym razem na zdjęciach nie ja ;) Dziś przedstawiam Wam Sylwię i jej metamorfozę. Pierwsza w życiu metamorfoza Sylwii, z tego co mi powiedziała nigdy nie miała wymalowanych oczu na ciemno, trochę się bała, ale wyszło fajnie i  moim zdaniem wygląda świetnie. Jest to jej także pierwsza sesja zdjęciowa ;) I Również poradziła sobie świetnie ;) Więc brawa dla niej, bo trzeba nie lada odwagi by stanąć przed obcą osobą i dać z siebie wszystko gdy nigdy się nie pozowało ;) W makijażu użyłam paletki Sleek Bad Girl. Jesteście ciekawi??? To zapraszam do obejrzenia zdjęć i komentowania....



środa, 29 października 2014

Kolorowy makijaż krok po kroku ;)

Hej.

Zapraszam Was dzisiaj na kolejny makijaż step by step ;) Pogoda piękna to i makijaż kolorowy ;) Make up wykonany paletą Lenka Kosmetik (zdjęcie palety oraz inny makijaż z jej użyciem tutaj). Jeśli chcecie zobaczyć jak go wykonałam to zapraszam dalej...








czwartek, 16 października 2014

Szmaragdowe spojrzenie...

Hej :)

Kolejny najmodniejszy makijaż na jesień 2014 to smoky eye w kolorze ciemnego szmaragdu. Doskonała propozycja dla fanek, które lubią mocno podkreślone oko. Makijaż bardzo kobiecy, elegancki, hipnotyzujący... Bardzo prosty w wykonaniu. Użyte tylko 3 cienie.
Jeśli chcecie zobaczyć jak go wykonałam to zapraszam dalej...






poniedziałek, 13 października 2014

Usta w kolorze wina...

Wiosną i latem na ustach gościła soczysta pomarańcz. Niestety już po wakacjach i czas na bardziej stonowane i eleganckie kolory. Najmodniejszym kolorem ust sezonu jesień-zima 2014/2015 jest kolor wina :D Przepiękny, kobiecy kolor, który doda trochę drapieżności. Dlatego też dzisiaj przychodzę do Was z taką propozycją makijażu. Rzęsy pomalowane delikatnie tuszem, na linii wodnej cielista kredka, aby optycznie powiększyć oko. Usta w kolorze wina i mocno podkreślone policzki ;) A Wam podobają się usta w takim kolorze??

niedziela, 5 października 2014

Soczysta morela z granatową kreską...


Hej. 


Długo mnie tu nie było, powiało poważną nudą... Mam nadzieję, że jeszcze mnie pamiętacie ?? ;) 
Jesień już pełną parą (choć akurat dzisiaj pogoda jest świetna) to ja jeszcze nie dopuszczam do siebie tej myśli, że to już, że tak szybko zleciało lato, że będzie coraz ciemniej i zimniej :( Dlatego też u mnie jeszcze dzisiaj makijaż bardziej letni niż jesienny ;) Soczysta morela z ciemno niebieską kreską. Dość ciekawe połączenie kolorów, które mi bardzo przypadło do gustu. Makijaż wykonałam na jednej z moich klientek, która wybierała się na wesele. Przepięknie podkreśli brązową tęczówkę ;) Ja zapewne jeszcze nie raz powrócę do tego makijażu <3 A Wy co sądzicie??


środa, 20 sierpnia 2014

Przydymione oko ;)

Hej!

Dziś makijaż, który jest łatwy w wykonaniu. Głównie polega na dobrym roztarciu cieni.  Potrzebne są zaledwie 3 kolory cieni - szary, brązowy i cielisty. Przyda się również czarna kredka i pomadka w jakimś jasnym kolorze ;) Ja oczywiście dokleiłam sztuczne rzęsy, ale można pominąć ten krok. makijaż dość ciemny, na pewno wieczorowy, choć ostatnio spotkałam się z odważną Panną Młodą, która zażyczyła sobie taki makijaż na ślub - wyglądała przepięknie. 




czwartek, 7 sierpnia 2014

Czym najlepiej nałożyć podkład?? - Techniki nakładania podkładu.

Hej.

Dzisiejszy post będzie na temat technik nakładania podkładu. Sporo klientek w trakcie kiedy wykonuję na nich makijaż pyta mnie czym najlepiej nakładać podkład. Wiele z nich używa do tego dłoni, inne zaś pędzli. Ostatnio usłyszałam od klientki, że jedna Pani wizażystka powiedziała, że do tego nadają się tylko i wyłącznie pędzle ponieważ dobrze rozprowadza produkt i nie chłonie w ogóle podkładu... Jestem troszkę innego zdania. Jeśli chcecie się dowiedzieć jak i czym najlepiej nakładać podkład to zapraszam dalej :)



sobota, 26 lipca 2014

Podkład matujacy - Mary Kay Time Wise Liquid Foundation

Cześć :) 

Dziś o jednym z moich ulubionych podkładów. Jest to matujący podkład w płynie Mary Kay Time Wise Liquid Foundation do skóry tłustej i mieszanej. Na początku nie byłam przekonana do tego podkładu, (nie bardzo przepadam za tą firmą, choć niektóre produkty mają naprawdę niezłe), ale po dłuższym stosowaniu zmieniłam zdanie. Póki co to mój faworyt...

sobota, 19 lipca 2014

Make up "no make up" - delikatny makijaż dla każdej z nas!


Cześć!


Dzisiaj coś dla fanek bardzo delikatnego makijażu. Makijaż make up "no make up" to taki, który jest praktycznie nie widoczny, ale jednak jest ;) Wiele kobiet uwielbia takie makijaże, ja również. Tak wygląda zazwyczaj mój dzienny makijaż. Od czasu do czasu (jeśli mam czas i ochotę) dodaję czarną lub niebieską kreskę na górnej powiece. Makijaż ten jest bardzo prosty, szybki i delikatny, który wykona każda z Was z łatwością.

wtorek, 15 lipca 2014

(Nie)wyjściowy makijaż ;)


Witam :D


Tym razem makijaż, który moim zdaniem nie nadaje się na wyjście ;) Zmalowałam już go dość dawno (o ile dobrze pamiętam ;)) na jakiś konkurs... (bodajże makijaż inspirowany z wybiegów SS 2014) gdzie i tak zdjęć nie wysłałam... W sumie to nie pamiętam dlaczego :D ;) Pewnie oglądając inne prace doszłam do wniosku, że nie ma po co ;) Więc pomyślałam, że pokażę Wam go teraz i poczytam Wasze opinie ;) 

środa, 9 lipca 2014

Makijaż dzienny w wieczorowy: step by step!!


Cześć!


Czasami zdarza mi się zmieniać makijaż z dziennego na wieczorowy, na szybko, kiedy mam jakieś wyjście wieczorem, a nie mam czasu lub ochoty aby zrobić pełny makijaż od nowa. ;) Moje dzienne makijaże ograniczają się raczej do czarnej kreski, a na tej podstawie możemy łatwo stworzyć makijaż wieczorowy. Jestem ciekawa czy Wam zdarza się zmieniać swój dzienny makijaż, czy raczej zmywacie i malujecie się od nowa. Jeśli chcecie zobaczyć jak łatwo to zrobić to zapraszam na makijaż krok po kroku :)



czwartek, 3 lipca 2014

Smoky z zielonym akcentem!

Hej!!!!

To znowu ja :D z makijażem na imprezę lub sesję ;) Ciemny, czarny z zielonym akcentem. Makijaż jest mocny, ale mam nadzieje, że zachęci Was do eksperymentów, bo zapewne częściej malujecie się delikatnie, a warto zobaczyć jak się wygląda w ciemnym make'upie - może akurat się spodoba i będziecie bardziej odważne przy wieczornym wyjściu ;) Jeśli zielony Wam nie odpowiada możecie zastąpić go każdym innym kolorem, który lubicie i w którym się dobrze czujecie. Taki makijaż na pewno będzie wyglądał spektakularnie przy jasnych włosach :D Dla lepszego efektu dokleiłam bardzo długie rzęsy. Moim zdaniem makijaż wieczorowy musi być wykończony sztucznymi rzęsami, (chyba, że swoje macie gęste i długie) ponieważ wtedy makijaż wygląda na skończony, pełny i dopracowany. Zapraszam do oglądania zdjęć i komentowania!! :)

wtorek, 24 czerwca 2014

W roli głównej - LIMONKA!!

Hej!

Mamy w końcu lato! Pogoda póki co jeszcze nie dopisuje, ale mam nadzieję, że już niedługo się to zmieni. Zaczyna się sezon urlopowy i pewnie większość z Was przebywając na urlopie np. nad morzem nie maluje się za mocno lub w ogóle na dzień ponieważ jest gorąco. Dlatego dzisiejszy makijaż pasuje w sam raz na wieczorny spacer po molo ;) lub imprezę na plaży ;). W odcieniu soczystej zieleni, która orzeźwi i ugasi pragnienie po upalnym dniu ;) 



czwartek, 12 czerwca 2014

Pierwsza metamorfoza na blogu!!!!!

Cześć wszystkim!

Tak jak w tytule dzisiaj metamorfoza Kasi. Jest to moja pierwsza metamorfoza na bolgu więc mam nadzieję, że się spodoba. Makijaż na wieczorne wyjście, bardzo prosty i szybki. Wykonany tylko trzema cieniami. Kasia ma kolor miedziany na powiekach z palety Lenka Kosmetik, niestety zdjęcie nie oddaje tego pięknego koloru , który świetnie pasuje do niebieskiej tęczówki oka. Dla lepszego efektu - standardowo dokleiłam sztuczne rzęsy. Usta pozostawiłyśmy naturalne.

niedziela, 8 czerwca 2014

Błękit - niebieski makijaż na wiosnę/lato!!

Cześć!

Makijaż, który dzisiaj przygotowałam to jeden z najgorętszych trendów w makijażu sezonu wiosna/lato 2014. Makijaż w odcieniach niebieskich. Prosty, w całości wykonany paletą cieni Lenka Kosmetik. Raczej nie nada się na dzień (chyba, że lubicie mocno podkreślone oko w takich kolorach), natomiast na wieczorną imprezę w czasie urlopu lub do sesji zdjęciowej będzie super. Na policzki nałożyłam róż w odcieniu brzoskwiniowym, ponieważ gdybym nałożyła w odcieniu różowym mogło by być za bardzo cukierkowo. Usta podkreśliłam błyszczykiem w odcieniu delikatnego pomarańczu, ale niestety na zdjęciu nie widać tego efektu. Na koniec dokleiłam sztuczne rzęsy. Jak Wam się podoba?? Lubicie takie odcienie w swoim makijażu??


środa, 4 czerwca 2014

Pielęgnacja - przygotowanie skóry pod makijaż !!!!!

Witam Was!!

Dzisiaj przychodzę do Was z troszkę innym postem niż makijaż. Zabierałam się do niego już od dawana, ale zawsze coś wyskoczyło i nie było czasu. 
Tak jak w tytule post o pielęgnacji... Ponieważ nie wiem jak Wy (blogerki - makijażystki), ale ja często spotykam się z klientkami, które umawiają się na wykonanie makijażu ślubnego, wieczorowego zupełnie z nieprzygotowaną cerą do tego :( Przychodzi klientka w okolicach 40-tki, która po pytaniu o rodzaj cery odpowiada "MASAKRA", uśmiecha się i mówi, że nic nie robiła dzisiaj (jak i w ogóle nigdy) z cerą :( Oczywiście nie ma obowiązku dbania o cerę, bo ktoś powie, że nie ma czasu i od rana do wieczora jest zabiegany, ale żaden podkład, puder nawet z tych najdroższych jaki może istnieć nie będzie wyglądać dobrze na przesuszonej skórze, która się łuszczy lub ma krostki. Owszem niektóre rzeczy można przykryć, ukryć, ale chyba nie chcemy mieć efektu maski?!?

środa, 28 maja 2014

ASTOR EYE ARTIST - Eye Shadow Palette 120 Smokey Brown

Heloł :)

Dzisiejszy makijaż wykonany w całości małą paletką  ASTOR EYE ARTIST - Eye Shadow Palette 120 Smokey Brown, którą kiedyś dostałam w prezencie i całkowicie o niej zapomniałam. Paletka ta składa się z pięciu pięknych, lekkich i aksamitnych cieni. Mają w sobie delikatne drobinki, które na powiece dają przepiękny metaliczny efekt, kolory w świetle niesamowicie się mienią. Pigmentacja jest dość mocna, dobrze się trzymają i świetnie rozprowadzają. Makijaż jak najbardziej ślubny ( jeśli lubicie bardziej błyszczące makijaże niż matowe) lub jak kto woli/lubi na dzień. Oczywiście jak zawsze dla lepszego efektu dokleiłam sztuczne rzęsy ;)


wtorek, 13 maja 2014

Makijaż ślubny.


Hej :)


Sezon ślubny ruszył pełną parą... Dlatego też dzisiejszy makijaż właśnie na taką okazję lub po prostu na co dzień jak ktoś lubi taki makeup.
Makijaż bardzo delikatny, matowy, który pasuje do każdego koloru oka. Cała powieka pokryta jasnym, cielistym cieniem, a kącik zewnętrzny lekko przyciemniony brązem. Na linię wodną nałożyłam cielistą kredkę i dokleiłam połówki sztucznych rzęs. Można dodać jakiś kolorowy akcent, np. fiolet na dolną powiekę i mocno ją rozetrzeć bądź jak lubicie błysk na oku to delikatny brokat w wewnętrznym kąciku lub zamienić cielisty cień na jakiś z delikatnym połyskiem.


wtorek, 29 kwietnia 2014

Wieczorową porą - step by step!


Heloł :) 

Wychodząc wieczorem chcemy czuć się i wyglądać wyjątkowo. Każda z Nas zapewne lubi od czasu do czasu mocniej podkreślone oko. Dzisiejszy makijaż ciemnozielony, wykonany w całości paletką Sleek Bad Girl. Zapraszam do odtworzenia na sobie i  obejrzenia jak go wykonać krok po kroku. :)





niedziela, 6 kwietnia 2014

Pin Up w mojej wersji - niebieskości, bo czemu by nie ?? ;)


Witam was!


Tak jak w tytule dzisiaj przygotowałam dla was makijaż inspirowany Pin Up Girl lecz trochę w innej odsłonie :) Niebieska kreska i delikatne usta. Makijaż oka bardzo prosty, wykonany tylko eyelinerem z Inglota . Nadający się na ciepłe wiosenne i letnie dni. Kolorek oczywiście pięknie podbije brązową tęczówkę. Dla lepszego efektu dokleiłam połówki sztucznych rzęs. Kreska w zależności od upodobań może być grubsza, cieńsza, dłuższa, krótsza... Uwielbiam niebieską kreskę na oku w słoneczne dni. A Wy lubicie kolorowe kreski na oczach?? Malujecie często? :)

niedziela, 23 marca 2014

Makijaż wieczorowy!


Hej!

Dzisiejszy makijaż w moich ulubionych kolorkach :), które pięknie podbijają brązową tęczówkę oka. Makijaż prosty, wykonałam go przy użyciu 2 cieni - niebieskiego i fioletowego. Wewnętrzny kącik delikatnie rozjaśniłam perłowym cieniem, a na dolnej powiece w zewnętrznym kąciku dodałam troszkę czerni. Namalowałam kreskę i dokleiłam sztuczne rzęsy. Makijaż jak najbardziej idealny na wieczorne wyjście. Do tego makijażu wykorzystałam moją pierwszą paletę, którą kupiłam na początku mojej przygody z makijażem, całkowicie o niej zapomniałam.



czwartek, 20 marca 2014

Zieleń


Hejka!

Jest Was już ze mną ponad 100 :D cieszę się bardzo, że komuś podobają się moje malunki, choć jeszcze dużo nauki przede mną :) Dziękuję Wam za to, że mnie obserwujecie, jesteście na bieżąco oraz za miłe komentarze :)
Wiosna, wiosna, wiosna! Czas na piękne, kolorowe makijaże :) Dzisiejsza propozycja to delikatny makijaż z zielonym akcentem na dolnej powiece i linii wodnej :) (coś ostatnio spodobała mi się zieleń na oczach ). Makijaż nadający się  raczej  na wiele okazji, jeśli chodzi o mnie to i na dzień i na wieczór jest dla mnie w sam raz :) ... I tu mam pytanie do Was... Na jaką okazję Wy byście się tak pomalowały??


poniedziałek, 17 marca 2014

Jesiennie przed wiosną !


Witam Was!


Troszkę mnie tu nie było, więc przypominam o sobie ;) Zapraszam Was na makijaż w kolorach, które bardziej przypominają mi kolorki jesieni niż nadchodzącej wiosny... Delikatny żółty, z małym akcentem czerwieni i brąz. Ale niestety to dlatego, że pogoda od paru dni nie dopisuje (przynajmniej w moim mieście i okolicach) i czuję się jak by była jesień. Szkoda :( Makijaż świetnie nadaje się jak widać dla brązowych oczu, ale do piwnych czy zielono-brązowych też będzie świetnie pasował.  Co sądzicie??? Lubicie takie kolory na oczach???



czwartek, 6 marca 2014

Delikatny róż + zieleń

 Heloł :)


Tym razem coś delikatniejszego. Pogoda dopisuje - nareszcie :). Jest coraz ładniej, cieplej i słoneczniej (i oby tak dalej), dlatego dzisiejszy makijaż z delikatnym różem i zielenią :) Wciąż męczę paletkę Sleek - Garden of Eden. Niebawem Dzień Kobiet, a więc może któraś z Was skusi się na taki makijaż :). Ja, prawie jak zwykle usta pozostawiłam naturalne, rzadko kiedy można mnie spotkać w jakiś ciemnych, wyraźnych kolorach, natomiast Wy możecie dodać na wieczór pomadkę w kolorze na przykład pięknej, soczystej fuksji.


poniedziałek, 24 lutego 2014

OH SO SPECIAL - step by step !!! :)


Witam Kochani!!!


Czas na kolejną partię zdjęć. Dzisiaj mam dla Was następny makijaż step by step. Makijaż oka wykonany oczywiście cieniami Sleek'a, ale tym razem z paletki Oh So Special. Makijaż nadający się jak najbardziej na jakieś wieczorne wyjście.
Zapraszam Was serdecznie do obejrzenia zdjęć :)




niedziela, 16 lutego 2014

Garden of Eden - w zieleni. Step by step !!!

Hej :*

Zapraszam Was dzisiaj na makijaż krok po kroku :) To mój pierwszy taki post, wiec mam nadzieję, że nie wypadło źle :D Co tu więcej pisać... zapraszam do oglądania i czytania :D


środa, 12 lutego 2014

Srebro!

Witam kochane :)

Dziś mam dla Was makijaż troszkę mroźny - w srebrze, choć za oknem przedwiośnie... (przynajmniej u mnie), mimo że słonka dzisiaj niestety brak. Mam nadzieję, że śniegiem już nie sypnie, bo jak o tym pomyślę to słabo mi się robi :D Makijaż ten wykonałam na studniówkę jednej z moich klientek :) Niestety nie robiłam zdjęć, ponieważ nie miałam "w kieszeni" mojego fotografa, a na telefon było już za ciemno :/ więc postanowiłam, że odtworzę go na sobie :) Przygotowałam dwie wersje z jasnymi i ciemnymi ustami, klientce zostawiłam jasne.

piątek, 7 lutego 2014

Garden of eden - w wersji delikatnej


Cześć :)


Kto chętny na kolejną dawkę zdjęć i na makijaż?? Dzisiaj mam dla Was bardzo delikatny make-up na dzień. Może również to być fajna propozycja na ślub - delikatnie, ale jednak coś tam się dzieje :) Makijaż wykonałam nową paletką Sleek Garden of Eden - jest boska!!!!! Ma przepiękne kolory, cudne zielenie <3 (na pewno coś się pojawi niebawem w tych kolorach). Szkoda, że na zdjęciu nie widać aż tak pięknie jak na żywo tych cudnych perłowych kolorków no, ale trudno... Z pewnością jeszcze nie raz wpadnę tutaj z jakąś propozycją dzienną bądź ślubną, bo cały czas tak jakoś na ciemno, ale cierpliwości :D


piątek, 31 stycznia 2014

Dior Serum De Rouge


Hej !


Przychodzę do Was dzisiaj z czymś innym niż makijaż. Ostatnio w moje ręce wpadły dwie przepiękne pomadki, w których "zakochałam się od pierwszego wejrzenia" :D Są to pomadki Dior Serum De Rouge (szminka pielęgnująca do ust). Ja wybrałam dla siebie bardzo delikatne kolorki (355, 460) ponieważ w ciemniejszych się jakoś nie czuje zbyt dobrze. Gdy je zobaczyłam powaliły mnie na kolana :O Ale do rzeczy....

wtorek, 21 stycznia 2014

Makijaż w fiolecie!


Witam Was!!


Dzisiejszy makijaż typowo wieczorowy - fioletowy, ciemny i dodający lekkiego pazura :)
Jestem totalnie oczarowana cieniem z Maybelline, który ostatnio polecała  Maxi  i również wykonała nim makijaż (pewnie każda z Was już widziała :D). Kiedy zobaczyłam ten boski kolor nie mogłam się powstrzymać i zamówiłam go od razu :D Mogłabym ten kolor używać każdego dnia! (Uwielbiam!) Tym samym musiałam od razu coś zmalować.
Kiedyś uważałam, że takie ciemne makijaże zupełnie mi nie pasują, jednak coraz bardziej przekonuję się do nich i chętniej stawiam na ciemniejszą wersję makijażu oka na imprezę. A Wy jaki robicie sobie makijaż, gdy wychodzicie na balety?? Mocniejszy czy bardziej coś delikatniejszego?? Pozdrawiam, a.

sobota, 18 stycznia 2014

Karnawałowo


Tadaaam!!

Chwilowo powiało nudą na blogu, ale już jestem :D z makijażem brązowo - niebieskim. Nadający się na wszystkie wieczorne wyjścia, w tym na karnawał, który właśnie trwa. Coś dla posiadaczek brązowych i piwnych oczu, choć inne tęczówki również będą się ładnie prezentować w tym makijażu. Lubicie takie kolorki na powiekach? Mam nadzieję, że makijaż przypadł Wam do gustu i któraś z Was może się skusi aby go odtworzyć?




czwartek, 9 stycznia 2014

Kolorowo

Hej Wszystkim :)

Tym razem mam dla Was coś kolorowego i wesołego. Postanowiłam, że skuszę się na makijaż "niewyjściowy" paletką Sleek ULTRA MATTS V1 - jest niesamowita!!!!! Bardzo napigmentowane, intensywne, żarówiaste kolorki. Co myślicie? Nada się na karnawał?

piątek, 3 stycznia 2014

Święta, Święta... i po Sylwestrze!!! - 2014


Cześć Kochani !!!

Jako, że to pierwszy post w tym roku chciała bym Wam wszystkim życzyć Szczęśliwego Nowego Roku!!! Aby rok 2014 był lepszy niż poprzedni. No i oczywiście żeby tak szybko kosmetyki się nie wytracały. :/ ;) Dawno nie było żadnego posta, ale to  dlatego, że najzwyczajniej w świecie mi się nie chciało... wiadomo - święta, praca (a nie było jej mało), dom, więc nie miałam głowy, siły ani czasu do makijaży, zdjęć i postów. Dzisiaj przedstawiam Wam makijaż, który może już nie na Sylwester (chociaż może za rok?), ale na karnawał bądź studniówkę nada się świetnie :) Ciemny - w "starym" złocie, fiolecie i czerni.