niedziela, 22 grudnia 2013


Witajcie kochani!! 

Przychodzę do Was dzisiaj z makijażem... no właśnie macie jakiś pomysł na jaką okazję? Myślę, że pasował by do wielu, np. na święta, randkę, może na wesele (nie swoje ;)) chociaż może i jakaś panna młoda też by się skusiła, bo wydaje mi się, że makijaż nie należy do jakiś ciemnych.






Na twarzy mam podkład Rimmel Wake Me Up #300 ( na lato jak jestem bardziej opalona używam #400),
korektor pod oczy ARTDECO Perfect Teint Illuminator, puder KRYOLAN Anti - Shine Powder, róż Mary Kay (coral sunrise).
Makijaż wykonałam paletką Sleek OH SO SPECIAL oraz białym cieniem MIYO do tego eyeliner z Kryolanu, tusz MAYBELLINE Colossal Volum Express.
Na usta nałożyłam delikatna różową pomadkę REVLON 008 ( Candy Pink)




Co myślicie? Podoba się ??





P.S. Życzę Wam wesołych, spokojnych Świąt :) :* <3 
i duuuuuuużo prezentów ;)
Do następnego! :)



35 komentarzy:

  1. Przepiekny ten makijaz zrobilas :-) Podziwiam umiejetnosci :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! Znakomity <3 Cudowny <3
    Wesolych , pogodnych i zdrowych Swiát :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny! ja bym tak na swój ślub bardzo chętnie poszła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, chociaż tyle jest przepięknych makijaży, że już sama nie wiem :D

      Usuń
  4. nie moge sie na niego napatrzec, dla mnie to romantyk;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny makijaż :)
    Jak najbardziej idealny na ślub :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością zostałam twoją obserwatorką, gdyż bardzo podobają mi się twoje makijaże i myślę, że znajdę u ciebie wiele ciekawych inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję. Również zaglądam ;)

      Usuń
  7. śliczny make up, wow

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Make up bardzo ładny i mimo kreski, bardzo naturalnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny makijaż:) będę zaglądała;) pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję. To bardzo miło usłyszeć to od takiej zdolniachy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny makijaż! Bardzo tu u Ciebie kreatywnie :) Obserwuję!
    Pozdrawiam treepsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie, delikatnie, makijaż robi wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudny masz makijaż. Tak bardzo mi się podoba,że spróbuję zrobić sobie taki sam lub podobny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny makijaż,piękna ty:)
    Wszystkiego co najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny makijaż :) obserwuję i zapraszam do siebie :)
    madeofpoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny makijaż i Ty przepiękna !

    OdpowiedzUsuń
  17. makijaż cudowny!!!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/light-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Makijaż tak piękny, że nie może się nie podobać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. taki makijaż bez okazji :) a co też może być. Piękny :)

    OdpowiedzUsuń