niedziela, 8 grudnia 2013

Makijaż Klasyczny!


Dzisiaj klasyczny makijaż, który pewnie każda z Was wykonuje właśnie na jakieś większe wyjścia, a może i na co dzień. Ja maluje sobie kreskę prawie codziennie, ale usta zostawiam naturalne, czasami lekko przeciągnięte błyszczykiem. Jakoś nie podobam się sobie w pomalowanych ustach - może czas to zmienić? Makijaż klasyczny, na pewno nadający się na zbliżające się święta. Na oko nałożyłam delikatnie złoty pigment z Kobo, dopiero później namalowałam kreskę, jak dla mnie najlepszym eyelinerem, czarnym w płynie Kryolan. Co myślicie? Podoba się?













Fot. bartoszluka.com

11 komentarzy:

  1. ślicznaś! *.* wyglądasz przepieknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kobitka z Ciebie a makijaż tylko uzupełnia urodę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi sie bardzo podoba, śliczna kreska i podkreślone kości policzkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj podoba się :) Pięknie, nie przesadzone a ładnie podkreślone oko :)
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne makijaż ale Twoja uroda jeszcze piękniejsza:)

    OdpowiedzUsuń